• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • chrissandra
    LoPax skrev 2013-02-26 13:28:43 följande:
    Petra Mede- alla skämt är på dagisnivå.. pratar väldigt ansträngt och grötigt. 

Lars Ohly- Gnällspik av rang. "buhu jag vill inte sitta brevid jimmie".

Cissi Wallin: Jag förstår "näthatet" mot denna bekräftelseh**a. Hon är besatt av att vara "känd" och måste ständigt prata om "alla mina vänner där och alla vänner där". Dessutom tror hon på naturmedicin som homopati..

Gina Dirawi: Fattar inte alls hypen kring henne..  
    Gina Dirawi gör sig lustig på andras bekostnad och inte på ett roligt sätt utan på ett elakt sätt så jag fattar absolut inte att hon får vara där hon är.
  • Alltid Daph
    Duckan skrev 2013-02-26 13:36:22 följande:

Alltid Daph, gjorde detsamma men jag känner inte alls igen denna Wallin. Vad gör hon?

Helt plötsligt exakt just nu inser jag att hon är nära vän till min bästa kompis. Vilket enormt märkligt sammanträffande. Det är hos som är "Cissi som jobbar på radio". Tyckte väl att namnet klingade bekant.
  • Singoallaa

Keira Nightley har ett otroligt bett fel och är usel skådespelerska. Karolina Gyning har inte mycket bakom öronen. Prinsessan Madeleine så dryg. Peter Jihde bläääää. Ebba von sydow totalt malplacerad som programledare så dålig. Ola Rapace som lämnade ut sitt ex Noomi på ett fult sätt. Och den fula småfeta Mikael Persbrand, totalt överskattad på alla plan!!!

• Wittra

Måns Möller, så trött på det flabbet med kanintänder. ser att flera nämnt Gina, tack!! trodde jag var den enda som inte hyllade henne. alla ba " ååh gina, så komisk" ..jaså? verkligen? började en blogg o gjorde sig lustig över svenskar.....öh... Och "drev" med sin kultur....? konstig humor...inget jag fann roligt iaf

• Björnmossa

Många som jag inte direkt gillar, men dessa avskyr jag och byter kanal om de dyker upp i rutan:

Fredrik&Filip
    Charlie Sheen
    Mr Bean

Irriterar mig på Jim Carreys skådespeleri men har hört att han är väldigt sympatisk så är kluven där.

• vallakra

Daniel Craig, sååååå djävla tråkig

Carola, förklaring onödig

Robert Pattinson, usel skådis med läskigt utseende

Kristen Stewart, har hon bara ett ansiktsuttryck?

Charlotte Perelli, vet inte varför

Pernilla Wahlgren, sjunger som en mistlur

Per Moberg, snuskig

Erik Lallerstedt (stavas det så?), känns så fruktansvärt dryg

Petra Mede, skämskudde så fort hon öppnar munnen

Mikael Persbrant, snälla sätt honom i någon form av skådespelar-skola

Tom Cruise, läskig

Faith Hill, för att hon knyckte Tim McGraw, honom ville jag haGråter

• poker face
    Mickan76 skrev 2013-02-25 21:45:19 följande:
    Fredrik & Filip! Så sjukt självgoda.
    Håller med, aldrig gillat dom.
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?