• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • amorvincitomniia

ernst kirchsteiger (fick googla stavningen)
    shirley clamp
    "superstylisten" jonas
    micheal jackson (okej människan är död men jag tåååål inte hans musik)
    kesha
    diverse pojkband
    familjen kardashian

• Duckan

Det är ganska många som nämnt Mede, liksom jag gjorde. På nåt tragiskt vis känns det bra att inte vara ensam om att "inte stå ut med någon" som många andra tycker är så fantastisk att hon ska leda hela Eurovision.

• straw2008
    Uffesson skrev 2013-02-26 14:42:27 följande:
    Fler:Amy Diamond - Allmänt kaxig och jobbigKanye West - Skriver meningslösa texter och ger endast ifrån sig ljud i sina låtarJustin Bieber - Tycker inte han gjort så värst mycket för att få alla de där miljonerna han harErnst Kirchsteiger - Alltså, tål och tål... jag bara tycker att han beter sig lite egetTom Cruise  - Jädrigt duktig skådis, MEN killen är galenBritney Spears - Ja, vad finns att säga...Och så en massa popsångerskor och skådisar som är riktiga divor. Har väldiga problem med de som tror att de är bättre än andra.

Fast de ÄR ju galet bättre än nästan alla på att tex sjunga ? Gud JANTE säger jag bara...
    I kinamockaskogen.....
  • SillyJokes

Erik och Mackan har jag också väldigt svårt för. Jag tycker inte de är det minsta roliga. Typ "Nu ska vi se om Erik kan bli full på lättöl, höhöhö, vi ska även göra en motordriven soffa och trimma en moppe, höhöhöhö"

Kul...

• LoPax
    Uffesson skrev 2013-02-26 14:32:04 följande:
    Har svårt för Per Morberg som kock. Svettig i håret och så blandar han i köttfärs med ringar på fingrarna. Han är säkert jätteduktig på att laga mat, men det känns inte som att hygienen står högt på hans prio-lista.

Kan inte se af Ugglas sjunga. Alltså, hon är inte en jättehemsk sångerska i sig, men hon rör sig så konstigt. Måste liksom titta bort och bara lyssna för att inte döma ut sången efter hur hon beter sig på scenen.

Min fästman har, av någon anledning, jättesvårt för Peter Settman. Antagligen för hans speciella skratt, haha! 
    Jag har aldrig fattat varför folk retar sig på Morberg, Han lagar ju mat i sitt egna kök, till sin familj typ. Eller lagar alla här mat med plasthandskar? 

Får hålla med om ugglas, hon rör sig typ som ett skelett. Jag kan inte förklara det bättre än så. Men det är alltid det jag tänker när jag ser henne, att hon lika gärna kunde ha stått på scenen utan sin hud. Förvånad

Cissi Wallin är för mig urtypen av lesbisk feministisk vänsterpartist. Och därmed inte sagt att det är dåligt att vara vare sig vänster eller feminist. Men just den kombinationen i en och samma människa är så jäkla drygt. Cissi är en sån person som måste tala om för alla andra hur de ska vara. Hon är dessutom övertygad om att hon är "the shit" eftersom hon får läsa upp tweets i debatt och prata i radio då och då. 
  • MångaFrågor

Mila Kunis - Jag tycker hon är så äcklig. En sliskig typ, jag kan varken se eller höra henne en sekund i Tv-rutan.

Gina Dirawi är också en riktigt dryg människa, i alla fall i Tv-rutan. Och för att inte tala om datorn... OCH radio! Tungan ute 

• Singoallaa
    Anton Chigurh skrev 2013-02-26 15:02:30 följande:
    Ola Rapace är väl inte så himla rolig. Han är så jävla kaxig, å när det sen kom fram att han de fakto misshandlat Noomi, då sjönk han rakt ner i skiten, för gott. Tycker jag då. Ola hotade väl dessutom vid nåt tillfälle att slänga ut Noomi från tredje våningen. Ett gediget rövhål. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.

VA när har det kommit fram att Ola Rapace misshandlat Noomi? Fy fan!
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?