• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Matkvinnan

Carola - Har hon sand i huvudet? 
    Anders Timell - Gillar inte hans roll i RIX FM där kvinnan som vanligt får ta den ansvarsfulla rollen. Är han tre eller?
    Katrin Zytomierska - Extremt korkad människa som öppnar käften för mycket.  
    Pernilla Wahlgren - Du är ute. Gå hem. Väx upp.  

• Matkvinnan
    Jag kom inte på något bättre skrev 2013-02-26 15:24:26 följande:
    adam sandler

Fast det kanske bara var svenska kändisar?
    Varför skulle det bara vara det?
    Dessutom står det ju i Ts att det är utlänska som svenska.  
  • Painted Lady

Jennifer Aniston- För att det alltid e så synd om henne (NOT)

Ernst Kirstnånting- Slempropp...

Shirley Klamp-Efter viktväktar failen

Petra Mede- Bara allmänt störig....     

• Annaa1988
    SillyJokes skrev 2013-02-26 15:12:25 följande:
    Erik och Mackan har jag också väldigt svårt för. Jag tycker inte de är det minsta roliga. Typ "Nu ska vi se om Erik kan bli full på lättöl, höhöhö, vi ska även göra en motordriven soffa och trimma en moppe, höhöhöhö"

Kul...
    Haha!
  • Insanejane77

Har inte läst tråden och vet inte om dessa nämns men Meral Tasbas har jag svårt för och en person som medverkade i farmen i år som heter Dolores. Kan skamligt nog inte säga vad det är jag stör mig på ens! Foten i munnen

• Painted Lady

Kom på en till.. Hon Kissie som bloggar.... Gahhhh större läppar o mer opropotionelig kropp får man leta efter

• Lotus86

Härligt att det e fler som inte tål Pernilla Wahlgren =)
    Har även svårt att hålla tillbaka kräkreflexen när jag ser Bert Karlsson. Usch! 

• Haushinka

Pernilla Wahlgren som andra skrivit, men framförallt spyr jag på Robert Wells. Tror det har med hans äckliga hår att göra. Jag älskar långt hår på killar, men inte fan när det är klippt i en kvinnofrilla från 90-talet. 

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?