• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Andromeda
    maximum skrev 2013-02-26 20:45:59 följande:
    Per Moberg!

Alltid spelat kvinnomisshandlare i filmer och för några år sedan dök han upp från ingenstans och började laga massa mat och som om han aldrig gjort något annat.
    Nu är han dommare i Sveriges mästerkock och han är så jävla egotrippad och elak
    Men alla verkar älska honom.
    Varför?

!!! Glömde honom! Precis, varför? Jag menar, han slibbar ju med maten på ett riktigt svinigt sätt och sen är han ju så jäkla överspelad. Sen har jag väldigt svårt för man med flottigt hår. (vare sig det är naturligt eller med produkter i)
  • Aili

Caroline af Ugglas, arbetade inom ett serviceyrke för ett antal år sedan och hon var så sjuuuukt otrevlig. Blä!
    Tommy Körberg likaså, fy sjutton vilken pompös suris!

Loa Falkman med fru är däremot hur rara som helst, i love them!

• UngMamma25

Anna Anka och Tom Cruise är de jag kommer på nu som jag inte tål. (John Travolta är en sexig skådespelare men jag börjar att inte tåla honom.. pga sekten han är med i, precis som Cruise)..

• pluralfamilj

vad sjutton heter den lätt utvecklingsstörda medelålders herren i nyhetsmorgon? han med glappkäft som någon hade vettet att anställa efter en blöt natt på krogen?

jag mår dåligt när jag vet att jag nästa ögonblick måste rodna för någon annans skull...  

• purple box

Anna Wahlgren på offentligetens torg med.. Kräks

Ashton Kutcher när han ska spela "rolig".

Han som spelar Johan Falk. Han låter ju likadan oavsett om han ska spela förbannad, ledsen, döende eller skitglad!

• Ninnus

Jag lägger inte speciellt mycket tid på att avsky människor jag inte ens känner, oftast är det ju bara att stänga av tvn/filmen/bloggen, men några irritationsobjekt finns det:

Katrin Z, vill bara väcka provokation med sina ogenomtänka blogginlägg
    Robert Pattinson, ser helt konstig ut, borde bytas ut så jag kanske skulle orka se sista Twilightfilmen någon gång, haha :P
    Dr Phil, besserwissig gubbe
    Rihanna för att hon kör med sex-grejer för att få uppmärksamhet
    Angelina Jolie tycker jag eg om men jag har svårt för att hon blir bara tunnare o tunnare.. Inte enda hollywoodstjärnan iofs Men hon har en bunt barn att va förebild för.
    Anna Wahlgren, behövs förklaring?

• Mollan
    Flickanx2 skrev 2013-02-26 21:06:43 följande:
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;)) ekdungen.blogspot.se/ 
    Don`t gugde me too hard, please. För det kan jag själv göra så bra såååå ;))  
    128

Flickanx2 skrev 2013-02-26 21:06:43 följande:
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;)) ekdungen.blogspot.se/ 
    Don`t gugde me too hard, please. För det kan jag själv göra så bra såååå ;))  
    128

Haha, du menar alltså att jag borde veta vem du är!?
  • Mollan

Petra Mede - behövs ens en förklaring? Birro - burr. Vidrigast av de vidriga Per Morberg - för svettig och ofräsch Göran Persson

• fluu

Har problem med Ulf Malmros,han verkar bara så korkad.  Man behöver bara se titlen på hans filmer för att veta hur de ska sluta. Tur det,då slipper man se dem.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Tuss 1

Så lustigt att många sagt de jag tycker!

Petra Mede och Steven Segal. Tycker att Fredrik och Filip börjar bli lite varning på också. Dom tycker att dom är större än dom är för ärligt när var dom kul sist?

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?