• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Wittra
    SillyJokes skrev 2013-02-26 15:12:25 följande:
    Erik och Mackan har jag också väldigt svårt för. Jag tycker inte de är det minsta roliga. Typ "Nu ska vi se om Erik kan bli full på lättöl, höhöhö, vi ska även göra en motordriven soffa och trimma en moppe, höhöhöhö"

Kul...
    jag ogillar den typen av program-idé, samma med Filip och Fredrik. De är som Yes diskmedel....dryyyygt.
  • fluu
    Wittra skrev 2013-02-26 19:21:00 följande:
    Kom på en till..... DAVID BATRA. Han ska tydligen vara komiker. Obestämd
    Jag är fortfarande inte helt säker på om han är komiker eller inte :P  Men till hans fördel kan jag säga att han är en jättemysig människa privat.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Prins Williams Mamma
    Candyland skrev 2013-02-24 22:42:53 följande:
    Carola och Pernilla W.
    Uppmärksamhetskåta slynor som har IQ som ett paket fiskpinnar.
    mer klämkäcka brudar får man nog leta efter.
    Trivs som mamma åt min William men visst hade man kunnat tänka sig ett syskon
  • idakohler

Alexandra pascalido. " Jag ääääääälskar Rinkeby. Det är så hääärligt och mångkulturellt". Själv bor hon på östermalm. Hycklare!!!!!

• Gul snö
    idakohler skrev 2013-02-26 19:45:55 följande:
    Alexandra pascalido. " Jag ääääääälskar Rinkeby. Det är så hääärligt och mångkulturellt". Själv bor hon på östermalm. Hycklare!!!!!
  • etthjerta
    Christer Sandelin har jag frukstansvärt svårt för! Usch,han är bara för mycket. Han är närmare 50(?) men klär sig ch beter sig som om han vore 20. Patetiskt.

Annars

Petra Mede Dryyyyyyyyyg och inte rolig för fem öre!
    Pernilla Wahlgren  Verkar vara sjukt bitchig och tror hon är så mkt finare än alla andra
    Danny Saucedo  Seeee mig! Hööööör mig! Eller vänta lite bara så ska jag ta av mig tröjan så ni kan glo lite till! Kräks
  • Andromeda

Julia Roberts, jag klarar inte av henne.
    Magnus Betnér, usch!
    Filip och Fredrik, överskattade utan dess like.
    Brad Pitt, han är bara så överskattad. Jag har aldrig förstått hur folk kan tycka att han är sååå snygg och begåvad.
    Katrin Zytomierska, av självklara skäl.
    Bingo Rimér, för herregud.... 

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?