• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Gul snö
    felix le chat skrev 2013-02-26 22:39:45 följande:
    en s.k profil i tv programmet "böda camping"
    Hon försvann?
  • lille Birger
    mycketsaft skrev 2013-02-26 19:44:08 följande:

Men Birger, inte sitter du väl och raggar tittare till folks bloggar?
    Såg inte att bilden var från en blogg.

Gillar inte heller att hon ska hålla på och blotta sig för oskyldiga barn.
  • Neelah
    felix le chat skrev 2013-02-26 22:39:45 följande:
    en s.k profil i tv programmet "böda camping"
    Vad är "Böda camping" för nåt?
    Följ dina drömmar var de än leder
  • Pixx
    Singoallaa skrev 2013-02-26 22:56:30 följande:
    Amen ooohhhh, det var ju det människan ville, få dig att klicka in dennes hemsida och du gick på det!! Shit alltså.

Nu vet vi om att personen i fråga inte har vett nog att göra en hemsida du inte spyr av/får mardrömmar av .. Tror nog inte jag är ensam om att klicka men vågade i alla fall erkänna de ... men säger förlåt då då .... :)
  • vallakra

Glömde ju några:

Vet inte vad han heter men han i "Kniven mot strupen", har han hällt tre liter olja i håret eller har han inte duschat på två år?

Hela kungahuset utom Victoria med familj.

Anna Wahlgren, hemska, hemska människa.

• Singoallaa
    Pixx skrev 2013-02-27 10:56:10 följande:
    Nu vet vi om att personen i fråga inte har vett nog att göra en hemsida du inte spyr av/får mardrömmar av .. Tror nog inte jag är ensam om att klicka men vågade i alla fall erkänna de ... men säger förlåt då då .... :)

Alla är så kändiskåta så fort någon ropar jag är kändis så kommer resten av flocken att knogas fram till "kändisen". Löjligt.
  • Pixx
    Singoallaa skrev 2013-02-27 15:09:30 följande:
    Alla är så kändiskåta så fort någon ropar jag är kändis så kommer resten av flocken att knogas fram till "kändisen". Löjligt.

Bra du (utan o känna mig) vet om att jag "knogas fram" till en kändis :) Ps jag vet hur Di leva o Borg ser ut annars har jag inte check på nån o bryr mig inte om de e/har varit/eller vill bli kändis, gick in i denna tråden o läste för skojs skull när jag ligger sjuk o jag inte har nått vettigt för mig :) ds
  • Duckan

Pixx, jag klickade raskt in mig på bloggen, men den sa mig ingenting. Böda camping säger ni, programmet på femman undrar jag? Inte sett det. Betyder det att hon är en "campare"?

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?