• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Meddelande borttaget
  • Feltryck01
    Flickanx2 skrev 2013-02-26 21:06:43 följande:
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;))

ekdungen.blogspot.se/ 
    Don`t gugde me too hard, please. För det kan jag själv göra så bra såååå ;)) 

Ehm..

Vem är du?
    Why don't you show me a little bit of spine you've been saving for his mattress?
  • Trailer trash TT
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;))
    ekdungen.blogspot.se/ 

Aldrig hört talas om dig
  • Madida

Finns så många, men för att ta några:

Gunilla Persson
    Woody Allen
    Anna Anka
    Kelsey Grammer     

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • FruLiNi
    Saralito skrev 2013-02-26 11:38:20 följande:
    Jag kan inte fatta att ingen har nämnt Malou von Siwers eller hur sjutton det nu stavas. Jag får utslag över hela kroppen av henne. Gräslig! Annars håller jag med om det mesta folk har skrivit i övrigt, förutom att jag ska gifta mig med Per Morberg i nästa liv.

Jag håller med dig. Hon är en trött och sävlig tant som aldrig någonsin kan säga rätt namn på sina gäster. Det blir fel i varje program. Och hon ska vara Sveriges svar på Oprah...
  • Mono

Per Morberg dels för att han är "äcklig", men han får mig också av någon anledning att dra koppling till mördare, pedofiler osv!

Men den jag minst av allt klarar är hon Titti eller vad hon heter från radion. Klarar INTE av hennes röst och att allt aaaalltid ska vara enligt henne rätt till 100%. Hennes röst skär in i min hjärna som en ensamstående mamma med 5 skrikande 5-åringar. Hon behöver något avslappnande.

Förlåt men dom är välkomna att tycka illa om mig också!

• Pixx
    Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;)) ekdungen.blogspot.se/ 
    128

Ahhh... tja, egentligen är det inte så många kändisar jag inte tål. Fast om jag själv skulle kunna kalla mig för "kändis" (mer åt B-kändis hållet dårå;) så skulle jag nog säga mig själv. Ibland i allafall ;)) ekdungen.blogspot.se/ 
    128

Jag vet inte vem du är men din hemsida är hemsk att gå in på - förlåt men blev helt snurrig av text, färg osv :/ -----------------------

svar på tråden; jag tål inte Anders Borg, klipp av hans hästsvans liksom ...
  • Torken

Jag har två kändisar som jag har svårt för & helst byter kanal om de skulle dyka upp i rutan. Jenny Strömstedt är en av dem, hon låter så fruktansvärt tråkig & oengagerad i vad hon än talar om & oavsett vad hon rent kroppsligt utstrålar - sjukt monoton & trist. Den andra är Petra Mede, Allt hon säger låter precis som ur ett manus - det känns konstlat & falskt & blir aldrig roligt, det blir helt enkelt för mycket.

• FruLiNi
    ekdungen.blogspot.se/ 

Nu blev jag nyfiken. Jag vet inte heller vem du är. Vad är du känd för?
  • Gul snö
    FruLiNi skrev 2013-02-26 22:24:13 följande:

Jag håller med dig. Hon är en trött och sävlig tant som aldrig någonsin kan säga rätt namn på sina gäster. Det blir fel i varje program. Och hon ska vara Sveriges svar på Oprah...
Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?