• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Andromeda

Christine Meltzer... hon är ju inte rolig, så varför tycker folk det?? Hon gör ju exakt samma min till varje karaktär och använder exakt samma röst.  Sen såg jag på tv att Filip och Fredrik var på gång igen..hurra... Dom är så överskattade så det finns inte. 

• fluu
    Andromeda skrev 2013-03-19 22:07:58 följande:
    Christine Meltzer... hon är ju inte rolig, så varför tycker folk det?? Hon gör ju exakt samma min till varje karaktär och använder exakt samma röst.  Sen såg jag på tv att Filip och Fredrik var på gång igen..hurra... Dom är så överskattade så det finns inte. 
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • längtan8402

Alexandra Pascalidou tjatig jobbig jävligt störig blir irriterad såfort jag ser henne. Faaan

Petra mede hur jobbig och trist som helst. Aldrig hört någon tycka hon är rolig så hur kan hon vara komiker?

Hon blondinen som är modebloggare . Brukar va med i nyhetsmorgon o visa " det senaste" såå jävla uppsnoffsad och ful är hon med. Urk.

Johan falk. Tråkig. Kass skådis!!

Malin Åkerman Tillgjord .

Alla de där fjantiga pojkarna i Felix reklamen " hej jag heter Felix och jaag tycker du ska prova denna!" fula unge käften .

Snubben i öob reklamen jag vill dö när den kommer

Anna Book. Tyck synd om mig för jag är faktiskt värd det buuhu. Tönt

Serneholt . Jaa..kan någon gilla henne? Tillgjord onaturlig .irriterande allmänt.

Linda Bengtzing kläcka personer är det värsta som finns.

Erik o mackan . Sjukt tråkiga. Tror dom är lika bra som Filip o Fredrik. Det blir dedå aldrig.

Den där Hanna Widell ...fy...

• längtan8402

Måste tillägga Wahlgren killen som är ihop med Laila bagge. Han har jag alltid stört mig på. Så jävla fånig på nått sätt. Usch.

Och Leif Mannerström arg och sur kan aldrig dra på munnen ens lite. Skum karl. Och jävligt tråkig.

Cameron Diaz. Orkar inte med henne. Finner inga ord. Sjukt överdriven. Passar inte som komiker heller.

Andreas Wilson..Sveriges stelaste tristaste person?

• taquine

Jättebabyn Reinfeldt, hon som inte kan prata rent AnnieLööf, Jenny Strömstedt , Hon gomorronbruden med 1000 ungar Tilde nåt och Gry (jag har världens mest tillgjorda röst) Forsell , Carola och Jessica på Lets dance . Där är mina kräkpiller

• waris

Angelina Jolie. Han reportern på tv 4 som ser ut som en jättebebis, tror han brukar surra om ekonomi? Öob killen... M.m m.m.
    För övrigt så är jag småkär i telenorkillen, sjukt snygg i verkligheten oxå, sprang på han på Ikea flera ggr under en dag o våra blickar möttes
    Har skitsvårt för malou, hon avbryter sina oftast intressanta gäster, förstör mkt :/

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?