• Notperfect

Vilken kändis tål du inte?

Som rubriken lyder. Vilken kändis (svensk som utländsk) tål du inte att se i TV-rutan och varför?

Jag klarar inte av Brad Pitt mest för att Jennifer Aniston är en av mina favoriter och för att han valde Angelina istället.

Sedan har jag väldigt svårt för Tom Cruise utan att egentligen veta varför.

• Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?
  • Fidel

Anna Anka tål jag inte ser henne på TV, sen undrar man om hon verkligen är kändis. 

• Fidel
    Fidel skrev 2013-02-27 17:04:43 följande:
    Anna Anka tål jag inte ser henne på TV, sen undrar man om hon verkligen är kändis. 
  • Neelah
    Duckan skrev 2013-02-27 16:08:13 följande:
    Pixx, jag klickade raskt in mig på bloggen, men den sa mig ingenting. Böda camping säger ni, programmet på femman undrar jag? Inte sett det. Betyder det att hon är en "campare"?
    Man kan väl inte bli känd för att campa...

Eller, det finns ju en serie om Ullared där det är två underliga killar som blivit "kända", så man kanske kan bli det för att man campar också. Äsch, jag förstår mig inte på sånt där.
    Följ dina drömmar var de än leder
  • maercs

Åsa Avdic - hon ger mig migrän på en sekund. Hennes röst är bara för mycket  Kräks

• maercs
    vallakra skrev 2013-02-27 13:55:34 följande:

Glömde ju några:

Vet inte vad han heter men han i "Kniven mot strupen", har han hällt tre liter olja i håret eller har han inte duschat på två år?

Hela kungahuset utom Victoria med familj.

Anna Wahlgren, hemska, hemska människa.

Alexander Nilsson
  • fluu
    Duckan skrev 2013-02-27 16:08:13 följande:
    Pixx, jag klickade raskt in mig på bloggen, men den sa mig ingenting. Böda camping säger ni, programmet på femman undrar jag? Inte sett det. Betyder det att hon är en "campare"?
    Hon och hennes man har ett band och de var med i Böda camping som handlar om en camping på Öland.
    Hon är min bästa kompis morsa :P
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • stinamaräng

AGNETA SJÖDIN SOM ALLTID MÅSTE SKRIKA!! Ett tag var hon faan med i allt nu har det som tur är lugnat ner sig med hennes närvaro..

Svar på tråden Vilken kändis tål du inte?