• IdaJ

December bebis 2013

moruri skrev 2013-11-28 11:43:38 följande:

IdaJ: Molly.. Tror dock vi aldrig träffats, haha! Men jag va hans bff under några år!

Haha jaha! Såg precis nån händelse på Facebook med dig, så nu vet jag mycket väl vem du är :) Trevligt!
  • IdaJ
    MissKaos skrev 2013-11-28 14:21:46 följande:

Aha. Nä men då får man väl både pos och neg?

Vad tycker ni andrs? Jag har ju bajsat ut en hörnsoffa engång så för mig är det inte ngt problem. Har även haft förskrivningsrätt för inkontinensprylar man fick rätt inhåendr kunskap om sprickor och hur det kan bli.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Jag tycker bara det är bra att läsa om hur det verkligen kan vara. Sen är jag väldigt lugn inför förlossningen, så kanske är det. Men för mig får ni gärna skriva av er här, så vi också får följa det! :)
  • IdaJ
    moruri skrev 2013-11-28 12:28:49 följande:

Hah, det va där jag förstod det va du! :) skönt, hatar att känna igen folk men man inte kan sätta fingret på varifrån!

Haha okej :) Ja, men du kunde ju frågat ;)
  • IdaJ
    moruri skrev 2013-11-28 15:47:02 följande:

IdaJ: haha, sant! Men kunde inte koppla när du kom från Gbg va?

Låter bra med ny tråd. Jag har också börjat Nojja lite inför förlossningen när jag läst om jobbiga förlossningar (och då va ändå min förra näst intill exemplarisk). Läser dock gärna efter lillen ploppat ut! :)

Nä okej, fast där har jag alltid bott ^^

Världen är allt bra liten ibland :)
  • IdaJ
    mallabralla skrev 2013-12-02 11:19:36 följande:

Ingen här som oroar sig över att det ska vara något fel på barnet, jag har en massa oroliga tankar om att barnet som kommer ut inte kommer må bra....

Dom tankarna har jag också börjat få nu sista veckan, att barnet inte kommer vara friskt :/ Men försöker slå bort dom.
  • IdaJ

Dom 2 senaste dagarna har jag haft en väldigt konstig känsla mellan benen då och då, och nu ikväll kommer det typ hela tiden. Det känns som något vibrerar eller att något rinner ut ur fittan xD Helstörd känsla! Haha. Någon mer?

• IdaJ
    Cornelia 084 skrev 2013-12-02 22:15:50 följande:

Det här med amningsbh är jättesvårt. Då jag har implantat är det näst intill omöjligt att hitta storlekar i min storlek. Har 75F eller G just nu (då brösten redan växt mycket under graviditeten). Undrar var det ska sluta när mjölken rinner till? Och var fasiken ska jag hitta bra amningsbh:ar? Change har bara med byglar nu, vilket jag inte vill ha och Twilfits största storlekar använder jag nu. Så har ni några tips på var jag kan hitta bh:ar för en relativt okej summa (inte 599:- st) så får ni mer än gärna hojta till! :)

Vet att min brors tjej köpte på babyland.se. Hon har också stora bröst och svårt att hitta i vanliga butiker. Vet inte priserna, men kanske värt att kolla :)
  • IdaJ
    Fjonkis skrev 2013-12-02 22:55:46 följande:

Jag hade så. Vi tapetserade hemma förra helgen. Jag satt på huk och tänkte - undra vem som skickade sms nu. För det vibrerade verkligen. Visade sig att jag inte ens hade telefonen på mig. Vet inte hur jag fick det till att kännas som det var i fickan men det var väl min första tanke eftersom det var samma vibrerande känsla som när mobilen ringer. Visade sig att jag halvt pinkade ner mig:S. Kände mig inte kissnödig eller nåt. Samma också för någon vecka sedan. Jag skulle duscha och flytta på badrumsmattan. Jag böjde mig ner och det var som att bebisens huvud tryckte mot min blåsa för jag kissade ner mig och kunde inte sluta:S efter det har inte inte vart mer såna olyckor tack och lov.
    Ja, det känns nästan som att man sitter på mobilen :P åh segt! Hoppas inte att det händer igen då. Konstigt vad graviditeten kan göra med ens kropp. Det har inte varit så för mig, trodde nästan att vattnet gick första gångerna det hände eftersom det känns som att nått rinner ur, men helt snustorrt i trosan :P
  • IdaJ
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-03 10:16:42 följande:

Åhh v 38+1 å bebis är inte fixerad ännu :( jag kommer garanterat gå över tiden!!

Min brors bebis fixerade sig samma dag som den kom, och bebisen kom BF+1. Så inte alls säkert! :)
  • IdaJ
    Förstaförsökaren26 skrev 2013-12-03 12:49:31 följande:

IdaJ - åh, det ger mig lite hopp iallafall :) tack! Vill gärna föda nu! Längtar helt galet!

Förstår det! Samma här! 6 dagar kvar till bf idag, hoppas verkligen att plutten inte vill stanna kvar så mycket längre än det :) När har du bf? :)
Svar på tråden December bebis 2013