December bebis 2013
IdaJ: Molly.. Tror dock vi aldrig träffats, haha! Men jag va hans bff under några år!
IdaJ: Molly.. Tror dock vi aldrig träffats, haha! Men jag va hans bff under några år!
Aha. Nä men då får man väl både pos och neg?
Vad tycker ni andrs? Jag har ju bajsat ut en hörnsoffa engång så för mig är det inte ngt problem. Har även haft förskrivningsrätt för inkontinensprylar man fick rätt inhåendr kunskap om sprickor och hur det kan bli.
Hah, det va där jag förstod det va du! :) skönt, hatar att känna igen folk men man inte kan sätta fingret på varifrån!
IdaJ: haha, sant! Men kunde inte koppla när du kom från Gbg va?
Låter bra med ny tråd. Jag har också börjat Nojja lite inför förlossningen när jag läst om jobbiga förlossningar (och då va ändå min förra näst intill exemplarisk). Läser dock gärna efter lillen ploppat ut! :)
Ingen här som oroar sig över att det ska vara något fel på barnet, jag har en massa oroliga tankar om att barnet som kommer ut inte kommer må bra....
Dom 2 senaste dagarna har jag haft en väldigt konstig känsla mellan benen då och då, och nu ikväll kommer det typ hela tiden. Det känns som något vibrerar eller att något rinner ut ur fittan xD Helstörd känsla! Haha. Någon mer?
Det här med amningsbh är jättesvårt. Då jag har implantat är det näst intill omöjligt att hitta storlekar i min storlek. Har 75F eller G just nu (då brösten redan växt mycket under graviditeten). Undrar var det ska sluta när mjölken rinner till? Och var fasiken ska jag hitta bra amningsbh:ar? Change har bara med byglar nu, vilket jag inte vill ha och Twilfits största storlekar använder jag nu. Så har ni några tips på var jag kan hitta bh:ar för en relativt okej summa (inte 599:- st) så får ni mer än gärna hojta till! :)
Åhh v 38+1 å bebis är inte fixerad ännu :( jag kommer garanterat gå över tiden!!
IdaJ - åh, det ger mig lite hopp iallafall :) tack! Vill gärna föda nu! Längtar helt galet!