December bebis 2013
Någon som vet hur det blir med barnbidraget för oss som fick våra små i December? Kommer det i Januari eller? :)
Någon som vet hur det blir med barnbidraget för oss som fick våra små i December? Kommer det i Januari eller? :)
Tror inte det är kryddan utan råa löken. Svårt för magrn att processa. Santa marias är inte så stark
Har någon nåt tips på hur man får sin bebis att sova i sin säng?! På dagarna kan hon ligga i sitt babynest själv men totalvägrar på nätterna då duger bara jag. Är mysigt men inte hållbart!
Lillfisen nybadad, 3 veckor och 4 dagar!
Här är mina guldklimpar <3
Roligt att se bilder på era små :)
Här är min Ted.
Förlåt men jag måste få klaga lite. Mår så jävla dåligt just nu. Min lille kille vill inte längre ta bröstet. Inte ens med amningsnapp. Vi är tvungna att koppmata honom varannan timme eftersom han bara minskar i vikt. Och även när vi är snabba tar det minst 30min att fixa klart allt plus byta minst en blöja. Det gör att vi max får sova 1,5h mellan varje matning.Jag bara gråter. Sitter och pumpar och ser ju att stressen har påverkat mjölkproduktionen eftersom jag bara får ut hälften så mycket nu som för två dagar sedan. Min kropp är trasig. Varje toalettbesök är en kamp när ens ringmuskel är av. Och min man håller på att bryta ihop eftersom han måste ta hand om en fru i upplösningstillstånd, en gråtande bebis och allt annat som rör mat, tvätt, inköp osv.
Fy fan. Lite mer rosa fluffiga moln hade inte skadat.
Tror de ska vara ok med kondom!
Ni som flaskmatar, hur mycket och hur ofta äter era små ungefär?
Hur mycket brukar han äta?
Min lillkille käkar tyyp bara från flaskan nu. Mellan 60-90ml var tredje fjärde timme typ.. 4 veckor imorggon