December bebis 2013
Mitt vatten gick precis! Nu väntar vi o ser om jag får värkar.
Mitt vatten gick precis! Nu väntar vi o ser om jag får värkar.
Jahopp, blir igångsättning. 3cm öppen. Får inte ens åka hem imellan, tänkte ju inte ens på att ta med förlossningsväskan. Sambon får åka hem och hämta den nu... Så bebis idag eller imorgon! :D spännande och läskigt!!!!
Finaste lilla Douglas är ute :D. Helt fantastiskt söt liten kille. Lägger upp foto på underverket imorgon!
Min bebis är också hör, den kom 12/12/13, en helt underbar liten flicka, allt gick bra!! Kämpar lite med amningen, hur funkar det för er andra???
Jag blir så jäkla frustrerad över amningen. Mjölk finns, men han vägrar ta bröstet. Har provat alla sätt och knep men inget funkar, han vill inte. Tråkigt, då jag verkligen hade velat ammat. Men det är väl bara att gilla läget antar jag och pumpa ur och ge honom.
Blir igångsatt först på söndag sammanbrott! Bm trodde han kommer innan. Tror inte jag
Mest oroad för julen och stora killen. Han serså fram emot det. Tomten ska komma..
Resten av slemmisen kom inatt/på morgonen inkl blidstrimmor. Därav att bm tror det ska komma igång sä
De lär ju inte bli ngn bebis imorgon på BF dagen!
Jag va öppen 1cm, hade ca 2cm kvar på tappen som va ganska hård. Hinnsvepning är gjord o jag hoppas de vill hjälpa lite så kanske de sker i helgen!
De goda nyheterna är iaf att tösen har äntligen fixerat sig, hon satt som berget!
Hon mår även väldigt bra där inne, full aktivitet, hjärtat slog fint o växt på lite
Grattis Repan till bebis! Hoppas du återhämtar dig snabbt så du kan börja njuta!
Värkarna avtog dock.. har varit lugnt sen 5:15. Bara ngn enstaka smygare..