Ja en koll så du inte har uvi vore nog rätt!
Värkar känns.. jag lovar! Du missar dom inte. Sdr kan man ju ha i slutet och är det en uvi på g så. Luktar kisset illa? Svider det? Drick ordentligt! Stackare...
Bb väskan kan du väl packa? Det är skönt åå mgt vis att ha det gjort.
Em me skrev 2013-10-27 14:13:51 följande:
hej alla, har inte skrivit på nån vecka nu. en liten update! under 40 dagar kvar, 34+5 idag! senaste bm mötet visade på 108 i hb, började med duroferon istället för hemofer sen gången innan och bm tyckte att de stigit alldeles för lite och höjde de till två tabletter om dagen. igår mådde jag dock illa och var helt utmattad, (så utmattad att jag glömde min väska på ett café som är stängt idag så kan inte få tillbaka den:() illlamåendet ökade på och jag blev mer spyfärdig, ringde tillslut 1177 då jag kände mig allmänt konstig samtidigt. jag har även haft en hel del sammandragningar och somna med konstig smärta på vänster sida under naveln typ, mensvärk? i morse var jag nyfiken på hur mycket sammandragningar jag egentligen har och vad som är normalt, kollade under någon timma. de vara i ca 1 min eller mer och kom ca var 10:e min. ringde förlossningen då jag inte vet vad som är normalt som bad mig ringa min bm imorgon för ett urinprov....
så idag går jag här lite ovetande om allt, typ, vad är en förvärk och vad är en sammandragning ? haha, jag har inte ont iaf men lillen är vild i magen, tror jag de så som den drar åt sig helatiden.. kom fram till att jag inte packat bbväskan än och att vi inte har hämtat babyskyddet heller, så nu är jag ju inte redo... väldigt vattniga flytningar med:S känner mig lite orolig lixom...