• IdaJ

December bebis 2013

Haha precis. Får bara hoppas att det håller i sig. Jag har fått problem med foglossning, men det börjar också bli bättre nu. Får
    hoppas att man kommer må såhär bra hela tiden :)

Ja, sluta nojja och njut av din graviditet istället ^^

• IdaJ

Dom senaste dagarna har jag varit helt galet trött. Funderar på om jag har järnbrist? Köpte brustabletter med järn + C-vitamin, men funderar på om blutsaft skulle vara bättre? :)

• IdaJ

Va nere på Ullared idag. Rena drömmen för oss som väntar barn!! :)
    Vågar inte köpa för mycket än eftersom man inte har sett pyret än, men 4 saker blev det iaf :) Efter RUL så blir det att åka ner igen och köpa massa mer ^^

• IdaJ

Smulan91: Har också ultraljud i juli, så efter det så drar jag med mig sambon ner och handlar mer. Bra priser på allting med ju!! :)

• IdaJ

RUL imorgon! V18+6. Är så galet nervös!!! Har inte känt några fosterrörelser alls, och knappt fått någon mage då jag har väldigt bakåtlutad livmoder. Börjar bli orolig att allt inte står rätt till med våran knodd :(

• IdaJ

Lyckat RUL idag! Det är en liten pojk som ligger där inne :) herregud vad roligt det va att se hur den höll på där inne, inte still en sekund :)

• IdaJ

Anna1988 jag har också huvudvärk nästan varje dag. Segt! :/

• IdaJ

Vi har fått jättemånga negativa kommentarer om det namnet vi har pratat om att våran pojk ska ha. Förstår inte varför alla ska ha åsikter om något dom inte ens behöver bry sig om, och isåfall kan dom väl ändå hålla det för sig själva och inte såra oss genom att säga något elakt eller göra någon konstig min när vi berättar vad han ska heta.

Hur kommer ni att bädda vagnen i vinter? Jag funderar på att lägga ett fårskinn i botten av vagnen och ha overall och filt. Är det helt fel?? ( noll koll) ;)

• IdaJ

Han ska heta Ted :) Självklart kan man ju börja undra om det är ett väldigt annorlunda namn, men jag hade aldrig ifrågasatt det. Jag tror också att folk klagar mer än vad dom hade gjort om barnet hade varit fött.

• IdaJ

Tack för svaren hur man ska bädda vagnen :) Och ang. Namnet Ted så kommer vi absolut inte ändra oss Pga alla negativa kommentarer. Sen får Man ju bara hoppas på att han ser ut som en Ted när han kommer ut med ;) Tänkte visa magen idag v20+2 :) Tycker att det ser ut som jag svalt en fotboll hihi. Vägde mig idag med, +4 kg. Bläää! Tycker det är jobbigt att håruppsättning i vikt då jag kämpat för att gå ner innan.

Svar på tråden December bebis 2013