• IdaJ

December bebis 2013

Nähä, bilden ville tydligen inte komma upp.

• IdaJ

Jag har också moderkakan i framvägg, och har inte känt några rörelser alls. Går in i v22 imorgon så det känns jättetråkigt. Han va en riktigt vilding på RUL, så hoppas att jag känner honom snart. :)

• IdaJ

Ja, man vill ju känna den lille :) Hoppas att det kommer för oss snart med!

Har dom senaste dagarna märkt att flärpen som navelpiercingen har blivit helt knallröd och väldigt spänd. Kan det bli så att den spricker??? Äckligt ser det ut iaf!! :/

• IdaJ

Har också ont av värmen. Just nu 30 grader och så jobbar man på det. Vill hem och bada i poolen!!

• IdaJ
    Repan skrev 2013-08-12 21:54:41 följande:

äppeldressen är sagolik!

Har kollat på bärsjalar och mei tais på nätet nu i en timme, medan jag brottats mot halsbrännan. Vill inte köpa tre olika så funderar på trikåsjal och mei tai = täcker typ hela barnets bärtid och är samtidigt mjukare och mysigare och enklare i början än vävd sjal. Så kan man köpa en sån sen om man känner att man vill ha sjal att kompletera mei taien med även om jag inte direkt ser varför det skulle behövas. (Men jag har ju inga barn så jag vet inte). Alternativt en mjukare vävd långsjal. Mei taien vill jag nog ha pga så enkel att knyta!

Halsbrännan tar kol på mig. Dricker samarin och äter fil, blir lite bättre men inte helt bra. Äter för stora portioner (dvs normala) men är ju hungrig ju... suck. 

Bebis BF 20 december 2013
    Testa losec omeprazol! Jag hade ett helvete med halsbrännan innan och inget funkade. Men sen jag började med dessa så har jag inte känt av något alls :) Hoppas att det går över på dig. Det är hemskt att ha halsbränna.
  • IdaJ

Nu skulle jag vilja ha lite tips och råd av er ang. andranamn :)

Lillen ska heta Ted och får antagligen heta Rastman i efternamn som sin pappa. Men det är ju så jäkla svårt att få ett bra mellannamn till dom två namnen.

Vi har pratat lite om:

Ted Karl Rastman, då Karl är ett namn som finns med i alla killars namn i min familj. Men nu börjar vi bli lite sugna på Ted Liam Rastman istället. Nu kan vi inte bestämma oss och har kört fast helt och hållet :P

Vad tycker ni lät bäst? Eller kom gärna med mer förslag på namn :)

• IdaJ
    Tuttiluttan skrev 2013-08-13 13:30:47 följande:

Första officiella magbilden från mig!! Tycker dock inte de ser ut som en bebbe mage, är inte ngn tunnis av mig själv direkt, tycker bara jag ser "fetare" ut än innan!

Jag vill oxå ha så fina runda magar som ni andra!! 5129434.jpg

Tycker att du har en jättefin mage!! ^^
  • IdaJ
    MissKaos skrev 2013-08-13 13:55:48 följande:

Ted Karl Liam Rastman!

Varför välja när man kan få allt? smile2.gif
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
    Haha jag tyckte också att han kunde få heta båda namnen, men då tyckte sambon att det blev för långt. Man kan ju bli galen ????
Svar på tråden December bebis 2013