Inlägg från: Tuttiluttan |Visa alla inlägg
  • Tuttiluttan

December bebis 2013

Det här med bilder från appen vill inte fungera för mig!!! Lagt ut nästan alla Ullareds bilder igen och ingen dyker upp!!! Ahhrg, jag ger upp!!...

• Tuttiluttan
    Nania skrev 2013-08-12 19:50:18 följande:

La upp en del bilder på kläder och så vi köpt i medlemsgruppens inköpstråd så ni slipper superlånga inlägg här :)

Va e detta för grupp? Har jag missat?!? Lägger vi december mammor upp saker där vi köpt?!? Eller.. Känner mig dum som eventuellt tagit massa plats här om de e annan tråd vi lägger upp sånt.. :-/
  • Tuttiluttan
    nyttliv85 skrev 2013-08-12 20:48:21 följande:

Badcape 50 kr, speldosa elefant 80 kr, snuttefilt 60 kr, nagelkit 15 kr, dreglisar 17 kr/19 kr
    Sedär, då har vår bebisar nästan samma prylar förutom elefanten, där fick

Min en kossa
  • Tuttiluttan

Första officiella magbilden från mig!! Tycker dock inte de ser ut som en bebbe mage, är inte ngn tunnis av mig själv direkt, tycker bara jag ser "fetare" ut än innan!

Jag vill oxå ha så fina runda magar som ni andra!!

• Tuttiluttan
    Nania skrev 2013-08-13 21:07:55 följande:
    Har läst om fler som tillfälligt verkar ha problem att se vissa bilder i mellan åt. :S
    Mina bilder syns inte heller. La upp en del i söndags och prova igår igen, o inga syns..
  • Tuttiluttan
    moto skrev 2013-08-16 10:57:09 följande:
    oj då jag har gått upp 5 kg i v 22 så jag är ännu sämre! Flört
    Jag har gått upp 10-11kg och jag stoppar inte i mig en massa onyttigt, försöker leva som vanligt dock med kortare promenader än innan då jag får ont..

Mycket mer kan inte jag göra o jag bara stiger i vikt, gick in i v23 idag!

Bm säger att de jag gör är bra nog för mig och min kropp!
  • Tuttiluttan

Jag har änsålänge gått upp ca 11-12kg. På tisdag är de dags för bm så då får jag domen om jag gått ännu mer...

Jag bara springer iväg när de gäller de..

Men min lilla guldklimp verkar trivas, för varje vecka som går känner jag av henne mer o mer! Nu känner till o med mannen henne! Vi har så mysigt om kvällarna när hon är mest aktiv!

Massa klappande, skratt, kramar, tårar!! Är så glad att jag fick uppleva detta, drömmen va nästan helt släckt men då plötsligt hände de

Kommer nog sakna magen sen

• Tuttiluttan

Jag har dragit på mig en sån jäkla förkylning

Vakna imorse med snuvig näsa, tung i huvudet o feber...

Har bara blivit värre under dagen.. Nässtäppan är värst, vill så gärna ha en ordentlig nässpray men tji fick jag, endast saltlösning, det hjälper ju inte :O

Har ni ngr bra tips mot förkylning som är lämplig för gravid?!?

• Tuttiluttan

I helgen va första gången jag varit riktigt rädd för att lillan inte längre ville...

Hon är normalt väldigt aktiv alltid! Morgon, middag, eftermiddag och kväll..

Hon gjorde inte ett tecken på 3 dygn.. Skit va rädd jag varit.. Gjorde allt jag kunde för få henne att buffra till men ingen respons..

Så igårkväll, när jag låg o grät i soffan o va så förtvivlad ( hade köpt en påse daim som jag knapra på ) så sparka hon till ordentligt så de gjorde ont! Känslan som spred sig i kroppen när man fick den sparken är obeskrivlig.

Jag fortsatte äta mina daim och hon börja mer och mer att sparka! Jag tror hon tyckte om daimen

Jag hade tänkt ringa bm idag o be om en koll, men nu är min lilla flicka pågång igen, ligger här på sängen och hon har full rulle där inne

Har tidigare upplevt rädsla, med den rädsla som infanns sig under helgen har jag aldrig innan varit med om! Och jag hoppas hon aldrig gör om de igen..

Svar på tråden December bebis 2013