December bebis 2013
Det här med bilder från appen vill inte fungera för mig!!! Lagt ut nästan alla Ullareds bilder igen och ingen dyker upp!!! Ahhrg, jag ger upp!!...
Det här med bilder från appen vill inte fungera för mig!!! Lagt ut nästan alla Ullareds bilder igen och ingen dyker upp!!! Ahhrg, jag ger upp!!...
La upp en del bilder på kläder och så vi köpt i medlemsgruppens inköpstråd så ni slipper superlånga inlägg här :)
Första officiella magbilden från mig!! Tycker dock inte de ser ut som en bebbe mage, är inte ngn tunnis av mig själv direkt, tycker bara jag ser "fetare" ut än innan!
Jag vill oxå ha så fina runda magar som ni andra!!
Jag har änsålänge gått upp ca 11-12kg. På tisdag är de dags för bm så då får jag domen om jag gått ännu mer...
Jag bara springer iväg när de gäller de..
Men min lilla guldklimp verkar trivas, för varje vecka som går känner jag av henne mer o mer! Nu känner till o med mannen henne! Vi har så mysigt om kvällarna när hon är mest aktiv!
Massa klappande, skratt, kramar, tårar!! Är så glad att jag fick uppleva detta, drömmen va nästan helt släckt men då plötsligt hände de
Kommer nog sakna magen sen
Jag hade 118 i hb i tisdags när jag va hos bm, fick börja med järntabletter omgående!
Jag har dragit på mig en sån jäkla förkylning
Vakna imorse med snuvig näsa, tung i huvudet o feber...
Har bara blivit värre under dagen.. Nässtäppan är värst, vill så gärna ha en ordentlig nässpray men tji fick jag, endast saltlösning, det hjälper ju inte :O
Har ni ngr bra tips mot förkylning som är lämplig för gravid?!?
I helgen va första gången jag varit riktigt rädd för att lillan inte längre ville...
Hon är normalt väldigt aktiv alltid! Morgon, middag, eftermiddag och kväll..
Hon gjorde inte ett tecken på 3 dygn.. Skit va rädd jag varit.. Gjorde allt jag kunde för få henne att buffra till men ingen respons..
Så igårkväll, när jag låg o grät i soffan o va så förtvivlad ( hade köpt en påse daim som jag knapra på ) så sparka hon till ordentligt så de gjorde ont! Känslan som spred sig i kroppen när man fick den sparken är obeskrivlig.
Jag fortsatte äta mina daim och hon börja mer och mer att sparka! Jag tror hon tyckte om daimen
Jag hade tänkt ringa bm idag o be om en koll, men nu är min lilla flicka pågång igen, ligger här på sängen och hon har full rulle där inne
Har tidigare upplevt rädsla, med den rädsla som infanns sig under helgen har jag aldrig innan varit med om! Och jag hoppas hon aldrig gör om de igen..