• sarak

December bebis 2013

Tuttiluttan skrev 2014-02-05 07:30:49 följande:
    Jag är kvar, läser varje dag! Jag har skrivit ett par ggr men får inga svar, det skrivs så mycket i denna tråd att många inlägg försvinner snabbt. De har bara blivit så att jag inte skriver ngt ( känns som att prata med en vägg ) ta mig inte fel, men får man ingen respons slutar man med de man gör!

Jag har iaf slutat amma helt nu, hur mycket än tösen än sög, bökade och verkligen försökte äta kom där inget De va sorligt i början att ge flaska heltid men nu känns de bra. Jag ser ju hur nöjd hon är och hon mår jätte bra.

Hon växer på i rally fart, hon är 6v nu, hon är väldigt mycket med ler, jollrar och väldigt nyfiken det tindrar i hennes ögon när hon är "medveten "
    Härligt att höra från dig!! Och vad skönt att ni mår bra!
  • sarak

Rasmus sover oftast väldigt bra. Från 22 till 05-06, mat en gång däremellan. Sover mellan oss med eget kudde och täcke. Somnar själv när vi lägger oss och släcker, brukar hålla handen lite för att det är mysigt. Har ine ens försökt lägga honom i egen säng eftersom det funkar så bra.

Men nu har han 2 nätter i rad varit orolig. Stånkar och stönar i sömnen. Kravlar sig från mitten av sängen till mig och ligger o sparkar o viftar med armarna. Själv sover han, men jag sover noll! La över honom till hans säng i natt för första gången. Han stånkade men jag slapp i varje fall sparkarna och kunde slumra lite. Han låg där i 2 timmar i varje fall. Hoppas bara det är en fas som går över typ idag. Vi har ju sovit bra i princip hela tiden

• sarak
    Cornelia 084 skrev 2014-02-05 13:35:24 följande:
    Väcker ni era små för mat när de sover länge på dagen?
    Han sover aldrig särskilt länge på dagen så behöver inte väcka. 
  • sarak

Nya stolen har kommit, då blev det frukost i köket istället för sängen

• sarak

Har så ont i min högra arm så jag måste äta ipren för att kunna lyfta bebis Ligger på den på natten, så mornarna är värst. Bebis har gått från att ha kunnat ligga i mitten av sängen större delen av natten till att återigen vara ett plåster på mig. Sambon klistrar sig fast från andra hållet, vill tydligen också ha närhet. Resultatet blir att jag ligger i mitten och inte kan röra mig. Och min arm är död. Ogillas, träningen blir lidande. Kan inte göra armhävningar och inte plankan

• sarak

Lilleman har börjat med lite nya saker senaste dagarna. Det roligaste är att han skrattar ljudligt i sömnen. Sen har han minskat på spyorna. Nu är det bara 1-2 spyor per amning istället för 3-4. Gillas!! Sedan har han börjat tugga på sina händer. Massor! Och dreglar som tusan, det har han inte gjort förut

• sarak

Första bajslasset sen igår morse. Bajs överallt. Tacksam för omlottbody, den där hade jag inte velat dra över huvudet!!

• sarak
    MariaochNiklas - Fy vad hemskt! O vad skönt att det slutade bra! Kram till er
Svar på tråden December bebis 2013