• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • IdaJ

Ja, man vill ju känna den lille :) Hoppas att det kommer för oss snart med!

Har dom senaste dagarna märkt att flärpen som navelpiercingen har blivit helt knallröd och väldigt spänd. Kan det bli så att den spricker??? Äckligt ser det ut iaf!! :/

• Plopps80
    MissKaos skrev 2013-07-29 16:36:29 följande:
    Åhh... hittade du mkt? Mysigt med BM Nu leker sonen med grannens grabb. Såpbubblor och vattenspridare. Det kan hålla på i timmar.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Ja jag hittade jeans, luvtröja, 2 par sockor, en filt och en mössa. 50% och 30% rea så det gick bara på 550:- Ska lägga ut bild sen på det
  • MissKaos
    Plopps80 skrev 2013-07-29 17:32:41 följande:

Ja jag hittade jeans, luvtröja, 2 par sockor, en filt och en mössa. 50% och 30% rea så det gick bara på 550:- Ska lägga ut bild sen på det

Gör det
    Gissar på att våra ungar kommer ha likadana filtar!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Plopps80
    MissKaos skrev 2013-07-29 17:39:02 följande:
    Gör det Gissar på att våra ungar kommer ha likadana filtar!
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Kanske
  • Annaa1988

Våndas lite inför flytt i helgen, hoppas att vädergudrna ger oss svalt väder, annars lär jag väl avlida!
    Är dock glad att flytten sker nu och inte i oktober typ.. 

Svar på tråden December bebis 2013