• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Repan

Shit vad dyrt PoP är, till och med andrahands...

Bebis BF 20 december 2013
  • MissKaos

Har varit barnvakt på fm. Dom har lekt utan att bråka för mkt men mina fogar tog slut.. Ligger nu i soffan och spanar in tradera. Ska vila lite, sen gymmet. Behöver röra på mig lite, göra sjukgymnasövn etc.

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Repan

Inte den overallen då, även om den inte lär sluta så billigt tror jag ;) Men andra annonser med PoP!

• MissKaos
    Repan skrev 2013-07-30 14:07:28 följande:
    Inte den overallen då, även om den inte lär sluta så billigt tror jag ;) Men andra annonser med PoP!
    Jfr med ny så..

Jag köpte en på rean. Hade nog tur råkade trava genom nordstan när dom satte ner priset på den.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • Repan
    MissKaos skrev 2013-07-30 14:13:38 följande:
    Jfr med ny så..

Jag köpte en på rean. Hade nog tur råkade trava genom nordstan när dom satte ner priset på den.
    Precis men en ny har jag sett på nätet iaf för vad var det 600-700 kronor va?
    Höll på o ramla av stolen.

De har inte kläderna så länge ;) Väntar nu på paket från 18månader.se ! Ska bli kul :) 
  • MissKaos
    Repan skrev 2013-07-30 14:19:17 följande:
    Precis men en ny har jag sett på nätet iaf för vad var det 600-700 kronor va?
    Höll på o ramla av stolen.

De har inte kläderna så länge ;) Väntar nu på paket från 18månader.se ! Ska bli kul :) 

OJ! Det var mkt det är ju nypris.. Den där är lite tvättnoppig + fel årstid. På treadera kan man fynda om man köper på lite fel årstid osv.
    Vi får kolla vad den går för!
    Nypris är väl 599? Jag köpte med 30% håller den så säljer jag sedan.
    Nä, dom har det inte länge och fördelen med beg är att det är tvättat. Min favoritbutik är Bytingen (vid stampen) där kan man fynda.. Sen säljer jag på tradera...
  • Nania
    MissKaos skrev 2013-07-30 13:35:48 följande:
    www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-56-...

Samma säljare har mer ute..

www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-50-...

www.tradera.com/kladset-lindex-hello-baby-56-...

JAg blev sugen att shoppa loss där! Ska INTE har redan handlat om kommer vilja kolla Ullared..
    Ullared var en klar besvikelse på kläder när vi var där i veckan :( Blev bara vita basbodys och några pyjamasar :( Efter typ strlk 68 fanns det klart mer :(
  • Plopps80
    Nania skrev 2013-07-30 16:15:50 följande:
    Ullared var en klar besvikelse på kläder när vi var där i veckan :( Blev bara vita basbodys och några pyjamasar :( Efter typ strlk 68 fanns det klart mer :(

Ja deras sortiment är ju en tredjedel av vad det har varit. Förr hade dom mängder med barnkläder och artiklar nu är det bara skit.
Svar på tråden December bebis 2013