• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • MissKaos

b2ap3_thumbnail_body1_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body2_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body3_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body4_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body5_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_body6_maj13.jpg

b2ap3_thumbnail_Finns-i-butik-just-nu_20130515-093049_1.png

....dessa tex...  elefantbodyn och den nedesta bruna föll jag för.. utlagd 16 mars.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

..och 28juni..
    b2ap3_thumbnail_baby5_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby6_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby7_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby8_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby9_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby10_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby11_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_baby12_maj13.jpg
    b2ap3_thumbnail_Finns-i-butik-just-nu_20130619-134243_1.png

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    b2ap3_thumbnail_baby12_april13.jpg

Och MASSOR av babygym!

HAr dom sedan inget kommer ju hormonerna få rusning = gråtattack.

Kanske ska maila och varna dom?
  • Nania
    Plopps80 skrev 2013-08-04 20:16:28 följande:
    Jag såg inga men dom kanske var tillfälligt slut! Frågade inte. Deras amninskuddar var bäst! Har kvar min som jag köpte där men skulle köpa åt en kompis. Utbudet är under all kritik nu
    Jag köpte en när jag var där så var nog tillfälligt då :) 
  • MissKaos

Hoppas det!

...går loss på tradera... IGEN!!

• MissKaos

Ska buda på 2 auktioner till hos samma säljare..  två pack pyjamaser i strl 62 och två heldressar strl 62. Pyjamaser är ju kalas att köpa beg. Går ofta billigt och är mjuka och intvättade..

• Sanktb

Jag var på ullared för 3 veckor sen och då hade de amningkuddar i olika tyger.

• mamma till oliver

Åhh nu suger det i ullareds tarmen :) o nu när man är gravid också så får man ju handla bebissaker;) he he Hade kollat fel vi åker 18 en fredag :) ska handla så mycket som möjligt o hoppas det finns allt jag vill ha :)

Svar på tråden December bebis 2013