• mammatilltvå85

December bebis 2013

Hej alla nygravida Decembermammor!

Här tänkte jag att vi kunde samlas och diskutera eller lägga in bilder på allt som rör graviditeten=)

Själv har jag för ett par dagar sedan plussat med nummer 3. Syskonen är lite äldre 6 & 7 år gamla men både jag och min man (barnens pappa) längtade efter en till liten så vi är jätteglada just nu!

Såhär i början är dte ju lite nervöst och skakigt, vi hoppas allt ska gå vägen. Om det gör det beräknas den lill* titta ut 2 december.

Välkomna hit alla ni som som plussar så kan vi följas åt längs vägen....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:20
    Här finns en tråd med en Bf lista där vi kan lägga och/eller ändra våra bf datum..

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362526.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-03-31 18:26
    NY LÄNK: (blev fel år i den förra...)

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m69362564.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2013-04-03 18:41
    Det finns numera en medlemsgrupp för oss med bf i december. Där finns olika tematrådar, galleri osv. Om du vill bli medlem så gå in på denna länk: www.familjeliv.se/Medlemsgrupper/bf-december-2013-123458

• Svar på tråden December bebis 2013
  • Inelg

Liten08: :)

Plopps: å vad Nice att gulkropp och Freddie hittades på VUL:) Jag ska göra nästa VUL om 1v och då förväntas vi se en prick också :) Spännande

• skelletta

Hej vill bara säga att jaag lämnar gruppen fick MF i går :( hoppas ni slipper det ha det gott 

• MissKaos

Kram. Asjobbogt.

skelletta skrev 2013-04-11 07:25:20 följande:
    Hej vill bara säga att jaag lämnar gruppen fick MF i går :( hoppas ni slipper det ha det gott 

Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • TessLiihten
    Beklagar verkligen Skelletta!
    Hoppas du får plus snart igen!
  • Nania
    Åh stackare. Inte för att det är ens i närheten så jobbigt men hade själv en sån typisk graviddröm inatt med allt från andra karlar till missfall inblandat. Annars minns jag nästan aldrig vad jag drömmer. Så vaknade helt nedstämd idag.
  • Buzan

Skelletta: Nej nej nej! Fy va jobbigt! :( Dumma SLE som säkert är en bidragande faktor! Fortsätt kämpa! :)

Svar på tråden December bebis 2013