lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Kul med en "mindre" grupp. Jag har bf 19/6 men räknar med att gå över, fick min son efter att jag gått två veckor över tiden. Fick värkar kvällen innan igångsättning va inbokad. Några i sthlm?
åh imorgon är det vul och jag är sååå nervös :o
Åh! Lyx! Vad avis jag blir =) Jag har 13 dagar kvar till mitt... Går du också på Sahlgrenska?
Idag vaknade jag med illamående men gick som tur var över ganska snabbt. Tröttheten idag har jag knappt känt av. Däremot har mina bröst kliat lite idag och haft mensvärk i mage och svank...
Zandra: jag är i v. Sju 6+2.
Jag körde ett till cb idag och fortfarande bara 2-3.... tror tyvärr att det är ma igen.....
Jag gick in i vecka 7 idag, 6+0. Och det enda mina dagar handlar om är illamåendet och att försöka hålla det i styr... Så fort jag äter nåt får jag jätteont i magen. Men om jag inte äter mår jag mer illa. Jag spyr inte, men det gör jag å andra sidan aldrig. Inte ens när jag har magsjuka. För övrigt så ömmar mina bröst, jag är jättetrött och måste kissa jämt. Hur har ni andra det?