lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Skönt med en liten grupp :) Jag har bf 24 juni. Ska göra mitt andra vul imorgon förmiddag och är jätteorolig :/ Har inte kunnat glädjas åt graviditeten ännu, för läkaren pendlar mellan att säga att jag fått missfall och att allt är som det ska. Först sa bm att jag fått tidigt missfall för att jag hade ett plus på mitt gravtest men hennes visade negativt. Sen ett par dar senare så gjorde jag ett nytt gravtest hemma som visade starkare positivt. Åkte då in till gynakuten och sa att dom måste kolla med vul. Det var förra måndagen då jag var i vecka 6 (5+0). Tyvärr så såg dom ingenting då, inte ens en hinnsäck och sa att jag förmodligen fått missfall men att vi skulle ta blodprov med två dagars mellanrum för att utesluta utomhavandeskap och så. Hcg i proven hade ökat dubbelt så mycket på två dar vilket bara kan tyda på att det är en vanlig graviditet och att det var för tidigt att se nåt. Hoppas verkligen att dom ser nåt på vul imorgon så jag äntligen kan få tro på att jag är gravid. Men kan ju tyvärr fortfarande vara ett ma. Att jag inte har några gravsymtom förutom ömma bröst och lite "mensvärk" gör ju inte oron mindre direkt..
Gick förbi spegeln nyss, jösses vad jag är svullen.
[quote=71544032][quote-nick]Melan666 skrev 2013-10-31 19:28:20 följande:[/quote-nick]Skönt med en liten grupp :)
Välkommen! hoppas allt går bra för oss.
någon mer än jag som är vääääldigt svullen? v.7 idag och jag har vanligtvis platt mage. brukar det bli så här ni som varit gravida förut?
Jag är överviktig så mig "syns" det inte på, men jag känner mig jätte svullen. Eller jo jag ser att jag e svullen, men andra skulle inte märka det.
Jag är oxå super svullen, speciellt på kvällen. Brösten ömmar massa, illamående hunger och kissig ofta.
Annars känns det bra. Idag går ja in i v 8 :)
Vi klurar fortfarande på om vi ska boka privat vul eller bara vänta till rul.