lilla juni 2014 tråden.
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Tänkte kolla om det finns något intresse för en mindre grupp för oss som väntar barn 20-30juni. Mitt bf är 23/6!
Har ni andra gått upp ngt i vikt än? Själv har jag ökat 3kg hittils. Med yngsta dottern gick jag bara upp 0, 5kg.
Gick upp 25 kg med första och 40 kg med tvillingarna!!! Så jag vet vad jag har att vänta... Har gått upp 4-5 kg redan, vecka 13! Men får också vätska fort, får massor med vätska när jag är gravid tyvär, det gör det hela lite tyngre.
Har gått upp tre kg. Gick upp nästan 25 kg med sonen för sju år sedan.
Är det nån som har börjat läcka mjölk än? I natt när jag varit på toan och la mig igen så var det en blöt fläck på lakanet och täcket i höjd med brösten. Så jag undrar om jag redan börjar läcka? Det här är ju fjärde barnet så förmodligen börjar det tidigare än om det vore första, men det känns lite tidigt än.
Jag har gått upp 1 kg sedan starten, har inte fått någon mage än, knepigt tycker jag men det är väl olika antar jag. Ser andra på er att ni är gravida?
Var iväg på KUB igår. Blev flyttad så nu är jag helt plötsligt i vecka 14 idag. I magen fanns det en mkt livlig krabat som hade benen upp i vädret och en hand på näsan hela tiden. Ska idag på inskrivning, lite sånt tycker jag...eller?
Eniway: på mig syns det tydligt. Även på morgonen och när jag ligger ner. Jätteolika men har man fått barn tidigare kanske det syns tidigare.