Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-05 08:09:33 följande:
    Jag lägger in min RUL bild där senare idag. Ska ditt kl 10:00. Jag tror det blir en pojk och jag hoppas hon kan se ifall det stämmer,

Väntar ivrigt! ! Har 19 dagar kvar tills vi dka titta
  • Frida Andersson
    Lindsey Egot the only one skrev 2014-02-05 11:05:07 följande:
    Min teori sprack om att bara få pojkar på jämna år. Det blir en liten tös och jag blev flyttad från den 3:e till den 9:e. Räknar man från senaste mens så var det den 7:e så bebisen är precis så stor som hon ska vara.

Grattis!!!
  • Frida Andersson

Idag ska jag ut till jobbet och säga hej då till min brukare. Så fruktansvärt jobbigt. Hade planerat att kunna jobba åtminstone april ut. Kommer bli en lång graviditet. Någon mera som har ont i magen om nätterna. Gråter ibland när jag ska vända på mig för att jag har så ont, kanske har med foglossningen att göra? Känner nog inte bebisen än heller... eller är osäker på om det är den. Ömma bröst har jag som jag märker börjat producera lite. Fy bara klagar men hoppas kunna slappna av efter ul den 24e så jag kanske kan börja njuta

• Frida Andersson

Nån som vet om det är okej att bubbla bubbelpool under graviditeten? Vi brukar hyra en jätte mysig lokal med bad och bastu och blev så sugen på att göra det nu i februari. Men osäker på om det är fara för bebisen?

• Frida Andersson
    Sorg13 skrev 2014-02-06 17:27:37 följande:
    Är i samma vecka det gick åt skogen sist så jag bokade en extra anatomigranskning idag, där dom gick igenom allt! Allt såg jättefint ut och det såg väldigt tomt utåt mellan benen så det tyder på en flicka, men de ville inte säga något än förren RUL den 3/3. Även om jag fick bekosta det själv var det väl värt det. Kostade 1000 kr. Nu känns allt mycket lugnare..det har hjälpt mig!

Skönt att få de beskedet. Nu kanske du ksn släppa lite oro
  • Frida Andersson

Tyckt att tiden går så sakta men nu när det närmar sig första titten så tycker jag dagarna går fort. Har lovat gubben att inte handla innan vi tittat på den lille.

• Frida Andersson

Klurar på babyskydd. Alltid haft akta graco och vart super nöjd. Nu funderar jag dock på om den får platts mellan flickornas stolar. Tror maxi-cosi med bas är smalare... vad andvänder ni??

Svar på tråden Julibebis 2014