Julibebis 2014
Väntar ivrigt! ! Har 19 dagar kvar tills vi dka titta
Idag ska jag ut till jobbet och säga hej då till min brukare. Så fruktansvärt jobbigt. Hade planerat att kunna jobba åtminstone april ut. Kommer bli en lång graviditet. Någon mera som har ont i magen om nätterna. Gråter ibland när jag ska vända på mig för att jag har så ont, kanske har med foglossningen att göra? Känner nog inte bebisen än heller... eller är osäker på om det är den. Ömma bröst har jag som jag märker börjat producera lite. Fy bara klagar men hoppas kunna slappna av efter ul den 24e så jag kanske kan börja njuta
Skön dag. Vart och packat ihop mitt på jobbet och haft samtal med min chef. Känns så skönt...
Nån som vet om det är okej att bubbla bubbelpool under graviditeten? Vi brukar hyra en jätte mysig lokal med bad och bastu och blev så sugen på att göra det nu i februari. Men osäker på om det är fara för bebisen?
Tack för svaren!!
Haha jag är en av få med varken Facebook eller instagram...
Tyckt att tiden går så sakta men nu när det närmar sig första titten så tycker jag dagarna går fort. Har lovat gubben att inte handla innan vi tittat på den lille.
Klurar på babyskydd. Alltid haft akta graco och vart super nöjd. Nu funderar jag dock på om den får platts mellan flickornas stolar. Tror maxi-cosi med bas är smalare... vad andvänder ni??