Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Min man är lika omtänksam som vanligt. Dock har jag mått sämre denna gång med tidig Foglossning så visst har han tagit hand om mig lite extra. Tänk vad härligt det är att få både älska och vara älskad

• Frida Andersson

Magen har inte i omkrets den senaste veckan. Jag har dock hållit mig borta.från allt gottis, kan det bero på det? Är iofs bra om jag inte blir större känns redan som om jag vore i v 40 fast jag bara går in i v 19

• Frida Andersson

Panik!!! Var upp till min granne för att pröva deras babyskydd. Å nej... vi får inte platts med tre stolar bak i vår j*vla saab. Vad gör vi nu???? Babyskyddet får inte platts i mitten bak, och inte funkar det att få i bältena ordentligt och smidigt om en av flickornas stolar ska vara i mitten bak. Isf måste bebisen sitta fram men jag blir åksjuk och min man alldeles för lång för att få platts mitten bak .... suck

• Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-19 20:00:26 följande:
    Jag tycker att det är så mysigt när jag och sambon "skedar" precis innan sovdags och då håller om min mage! Glömde förresten att berätta sambons reaktion från RUL; Han blev helt skakis i benen, glömde bort att ta upp vår videokamera och filma lite, och glädjetårar trillade ner för hans kinder då BM berättade att det var en liten pojk som lurade i min mage. Sen efter RUL var han helt till sig och körde fel flertalet gånger påvägen hem till min mamma och han ville direkt ringa och berätta alla detaljer för samtliga sina familjemedlemmar (som vi ca 1,5h senare åkte och hälsade på och visade våra bilder för).

Så härligt!!!
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-19 20:18:15 följande:
    Haha Jaaa, han sa; "Jag kommer inte ihåg sist jag var så här nervös - kanske när jag var typ 9år och skulle spela trumpet för en publik för första gången!" (Han spelade trumpet ett bra tag tidigare i sim ungdom men hade hunnit sluta med det innan vi blev ett par).

Måste kännas så skönt för dig!
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-19 20:50:03 följande:
    Ja verkligen! Har sen dag 1 vetat att han ska bli far till mina barn, helt underbar karl

Visst är det härligt att få älska någon och bli lika älskad tillbaka. Länktar verkligen efter vår lilla bebis. Flickorna frågar varje dag när den kommer hihi
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-02-19 21:12:01 följande:
    Hihi Jaaa Haha jaså! Härligt !

Mm dom har länge tjatat om ett syskon. Så hoppas ul visar att allt är som det ska på måndag
  • Frida Andersson

Jaha då har man vart på busfabriken. .. kunde inte låta bli att klättra och åka lite kana oj oj skulle jag inte gjort. Ondare än någonsin så får bli soffan resten av dagen.

• Frida Andersson
    Liljekonvaljebladet skrev 2014-02-21 06:38:58 följande:
    På måndag är det dags för rul. Jättenervös!! Vi har inte riktigt bestämt oss om vi vill veta kön eller inte, svårt. Om det nu ens går att se. Tänk om de säger fel? Spelar ju absolut ingen roll vad könet är bara den är frisk, men lite tråkigt om man helt ställt in sig på något och köpt pojk/eller flickkläder osv ????

Villen v är du i på måndag? Ska oxå göra rul på måndag och är då i v 19+5
  • Frida Andersson
    Frida Andersson skrev 2014-02-21 06:58:52 följande:
    Villen v är du i på måndag? Ska oxå göra rul på måndag och är då i v 19+5

18+5 mena jag
Svar på tråden Julibebis 2014