Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Julibebis 2014

Fiamedbarn skrev 2014-02-09 11:17:22 följande:
    Jag skulle också gärna åka till Ullared, men det ligger lite långt bort bara. Bodde i Värnamo för två år sen och då var det precis lagom!
    Luck is what happens when preparation meets opportunity

Har 40 mil till ullared och brukar pka runt två på natten för att vara där lite innan dom öppnar. Brukar bli noll sömn innan då man är så ivrig så blir skönt med övernattning
  • Frida Andersson
    Frida Andersson skrev 2014-02-09 12:21:37 följande:
    Har 40 mil till ullared och brukar pka runt två på natten för att vara där lite innan dom öppnar. Brukar bli noll sömn innan då man är så ivrig så blir skönt med övernattning

Så åler alltså fredadsnatten å sen stuga lördag till söndag
  • Frida Andersson
    Teereseee skrev 2014-02-10 14:04:44 följande:
    två veckor kvar för mig med! 

Så du med den 24e? Har ni sett barnet än eller blir det första för er med?? Vilken v är du i nu?
  • Frida Andersson
    EmSaH skrev 2014-02-10 14:24:18 följande:
    Jag har med nästan två veckor kvar. Den 20:e. Längtar! Vill berätta för blivande storasyster imorgon kommer vagnen, tänkte vänta tills efter ultraljudet med att köpa, men de reade ut och det är öppet köp så om *peppar peppar* något skulle va fel kan man skicka tillbaka den. Ska bara hålla mig från att packa upp den tills efter ultraljudet

Hur gammal är blivande storasyster? ? Å vad blev det för vagn.. försöker övertala mannen att få åka och köpa vagn men han vill vönta tills efter ul. Ska nog fortsätta tjata så kanske jag får hihi
  • Frida Andersson

jaha jag har ju ingen bebis att visa så lägger upp bild på vagnen jag funderar på. Nån som har erfarenhet av denna?
    babytravel Amsterdam 2013- röd om flicka annars blå el grön

• Frida Andersson

Frida Andersson skrev 2014-02-11 07:48:08 följande:
    jaha jag har ju ingen bebis att visa så lägger upp bild på vagnen jag funderar på. Nån som har erfarenhet av denna?
    babytravel Amsterdam 2013- röd om flicka annars blå el grön

glömde bild
  • Frida Andersson
    Euphemia skrev 2014-02-11 08:00:32 följande:
    Nu säger kroppen och bebisen ifrån! Hur gör man om man ska sjukskriva sig? Jag har aldrig gjort det. Kontaktar man barnmorskan eller vårdcentralen?

Jag ringde min vc och blev där sjukskriven av läkaren för kraftig foglossning.
  • Frida Andersson
    Euphemia skrev 2014-02-11 08:11:40 följande:
    Tack för svar! Jag tror inte jag har foglossning, men jag kräks igen och mår så illa hela tiden. Mina krafter räcker inte till hel enkelt.. Hoppas det är skäl nog.

Har aldrig i mitt liv vart sjukskriven förut s var fruktansvärt nervös då jag skulle träffa läkaren. Visste inte heller vad som faktiskt krävs för att bli sjukskriven. Allt jag visste var att jag hade fruktansvärt ont och att jag inte skulle kunna klara av mitt jobb. Tror nog ditt mående är skäl nog. Hoppas det löser sig....
  • Frida Andersson
    Belfen skrev 2014-02-11 11:32:19 följande:
    RUL igår.  Allt såg helt perfekt ut och jag är i v.19+0 idag :) Någon som kan gissa om det är en tjej eller kille vi väntar? ;)

Vilken härlig bild !!
Svar på tråden Julibebis 2014