Julibebis 2014
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Jag gav bort typ allt. Trodde inte vi skulle skaffa en liten till. En tjejkompis fick hur mycket bebiskläder även större kläder vartefter mina växte ur av massa som knappt var andvänt. Sen förra vintern så började hon sy mössor. Fick då ett sms av henne där hon fråga om jag ville ha varsin mössa till flickorna. Ja tack skickade jag tillbaka. Sen fick jag svar direkt att dom kosta 70 kr st. Fy fan... gett henne kassvis med så fina bebiskläder gratis men hon kunde inte bjuda på två tunna mössör utan ville ha 70 kr st för dom. Svara att jag då inte längre var intresserad.
Vi sålde typ allt efter yngsta så måste köpa allt igen När äldsta föddes köpte vi typ allt begagnat av min syster, gav nog totalt 1500. Den här gången blir det mycket nytt, vi har ju bra inkomster och jag vill få unna mig. Kommer inte köpa något innan rul dock, vet att bebis lever (känner och har även hört både sparkar och hjärtslag med doppler) men eftersom det troligen blir sista barnet vill jag vara "icke-korrekt". Blir det en till flicka blir det lila/rosa vagn, blir det en pojke blir det blå vagn osv
Har spanat vagnar ett tag nu så troligen blir det en Brio Smile...
Jag har bara varit sugen på nyttigheter i graviditeten. Fram till nu! Nu längtar jag efter hamburgare, pizza, massa mackor med smör och andra saker som bara innehåller kalorier och ingen näring. Hur kunde det bli så?
För övrigt har jag svårt att släppa oron efter moderkaksprovet i torsdags och jag har ju haft lite känningar i livmodern som förstärker det hela. Ska försöka få det där privata ultraljudet som blivit inställt två gånger. Det känns nästan som avgörande för min mentala hälsa just nu!
Iiiii idag har vi äntligen hämtat vår nya bil. Ska bli så skönt att kunna välja precis vilket babyskydd som helst för nu har till och med vi sådana där nymodigheter som isofix.
Såg att ni prata om vad man inte skulle klarar sig utan. Min pryl är amningskudden. Min rygg och axlar hade varit döda utan den.