Inlägg från: Frida Andersson |Visa alla inlägg
  • Frida Andersson

Mina föräldrar kommer att ta hand om våra två barn. Vi har lyckats pricka in så dom har semester när det är dags. Men så fort vi kommer hem vill vi samla hela familjen. Givetvis kommer flickorna att få hälsa på sin lillebror på sjukhuset och jag hoppas på snabb hemgång beror ju på hur ont jag har efter snittet.

• Frida Andersson
    Passion skrev 2014-03-31 08:36:25 följande:
    Det kommer nog att gå bra Jag ska också träffa min BM idag igen, hoppas på att blodtrycket är okej... Idag har vi även Föräldrargruppsmöte nr.2 att gå på, det ska bli trevligt! Och sen ikväll ska jag på mitt första pass med gravidvattengympa

Så fruktansvärt sprut/nål rädd... fånig man är! Å vad kul med vattengympa. Jag går varje onsdag via sjukgymnasten på vårt sjukhus. Gör lite övningar och så. Vilken v är du i??
  • Frida Andersson
    Poison82 skrev 2014-03-31 09:31:48 följande:
    Vilken tur att man inte jobbar morgon längre. Har fått ett hemskt morgonillamående igen.

Har oxå det emellanåt.. skit jobbigt
  • Frida Andersson
    Passion skrev 2014-03-31 09:47:03 följande:
    Fy då, det var väl onödigt haha :P Jag är i v 24 (23+1) idag sakta men säkert så rullar tiden på Om 1,5 vecka åker vi på en långweekend (Tors-mån) till London! Ska försöka hitta en snygg & praktisk skötväska bland annat hade jag tänkt.. Behöver även köpa lite mammakläder till mig själv och något enstaka plagg till lillkillen. Ska gå på Primark's barnavdelning och go bananas tänkte jag, men sen har jag INGEN koll på vart man kan hitta andra barn/baby-grejer i London - någon här som kanske vet det???

Då ligger vi rätt lika jag är i v 23+3 KUL med london vill oxå dit!! Vi ska ta en weekend till tallin nu den 17 april med mina föräldrar. Blir ett badhotell där för barnen. Blir sjönt att komma iväg lite
  • Frida Andersson

Jaha var visst i v 23+4 så min app felat en dag. Alla prover ser kanon ut. Dock 26 i sf mått så lär väl bli en bebis över 4 kg igen. Har en pigg och aktiv pojke i magen.. härligt.Ska genomgå det där jäkla ogtt igen.. fy! Ett lökarbesök för att bekräfta snitt sen en träff med min bf innan nästa ul den 21 maj så nu länktar jag dit.

Svar på tråden Julibebis 2014