Julibebis 2014
Den värsta tiden på dygnet... natten
Den värsta tiden på dygnet... natten
Klarat mih från nya bristningar änen massa kvar sen dom förra... ska testa nån bra creme sen om det nu finns någon
När vi la oss igår fick bebisen spratt!! Haha länge sen jag skrattade så... först å främst hade han hicka, hela magen hoppade aldrig vart med om det förut. Sen så stack armar och ben ut flera cm och rullade lixom runt hela magen... såg ut som en alien ville ta sig ut. Var jätte extremt och höll på minst 30 min innan jag sen la mig på sida för att lugna han. Vi skrattade båda så vi grina. När mannen kittlade med fingret där det putade ut och drog fingret åt sidan så följde den lille efter.... Skulle filmat men var så häftigt så kom av mig helt
Vi låg på +7% på tul i v 32 så blir nog en 4kg men inte förvånad då våra andra vart stora
Kom nu hem från stan efter att ha firat lite av nationaldagen. Hmm magen trött nu. Å min älskade man som bestämt att vi ska åka till Borås djurpark imorn, 25 mil enkel resa
Behöver er åsikt... igår var vi och grilla tillsammans med några kompisar som fick sin lille son 13/4. När jag såg den där lille blev jag så ledsen, började sakna och länkta ännu mera efter vår bebis. Var så otroligt mysigt att återigen få hålla en liten bebis i famnen. Vill bara se om någon mer får den där känslan av extrem länktan när ni ser vänners bebisar? Har inte setts mer än på gatan utanför då jag tyckt det vart lite jobbigt. Så glad för deras skull såklart!!
Har med börjat med dd-väskan men är svårt att inte överpacka. Men då jag ska snittas vet jag ju inte hur länge vi blir kvar. Har ju ändå 8 mil hem så är ju inte sådär super att sticka hem för mannen å hämta nått.
Lillen i magen alltid så aktiv, somnade till på soffan och nu känner jag ingenting vad jag än gör. Ska avvakta ett tag och se om han kommer igång... så rädd.... magen hård som sten