Inlägg från: Lindsey Egot the only one |Visa alla inlägg
  • Lindsey Egot the only one

Julibebis 2014

Frida Andersson skrev 2013-12-18 18:20:16 följande:

fick du se av någon speciell andledning?
    Nä min bm är nämligen den som gör ul på spec. MVC så hon ville väl kolla extra bara. Jag går iof på fragmin och ska kollas extra plus att min förra graviditet var extrem jobbig. Jag fick proppar i venerna från äggstockarna efter ett gall läckage efter en galloperation så jag ska väl kollas extra.
    paulinaR skrev 2013-12-18 22:16:06 följande:
    Jag har haft väldigt lite symptom hela tiden, är i v 12 (11+5) nu, och har inte gått upp ett gram och känner ingenting alls. Har ul i slutet på januari.. Känns som om jag inte alls är gravid ibland :P
    Åh då är vi precis lika långt gångna.

Här är en bild på vår Lällen i v 10+4.

Nu är jag i v 12+6.

Det ser ut som om Lällen har ett par hörlurar på sig.

Ofta är det ligamenten som drar och ger mensliknande smärta.

Frida Andersson skrev 2014-01-03 18:05:56 följande:

Nån mer som äter nifferex? Magen inte alls bra...

Man måste dricka mycket vatten när man äter järntabletter så man inte blir hård i magen. Visa måste dricka katrinplommonjuice för att få magen lösare.
    Hilmas Mamma skrev 2014-01-03 18:32:59 följande:

Jag åt Nifferex nör jag väntade dottern.... Jag blev varnad för att man kunde bli förstoppad ! Men jag blev precis tvärtom.... Så jag fick sluta ta dom o äta mer järnrik kost istället!!
    Jag blev som dig men åt dom ändå för alla andra sorter gjorde en hård i magen.
    Ssr skrev 2014-01-03 21:29:54 följande:

Hej! Jag tänkte hoppa in här också! Hänger i en annan tråd för oss med första barnet så känner igen en del som också brukar skiva i den tråden.

Är i v 15 nu med bf 3 juli. Har varit på kub och sett den lilla, jättehäftigt!

Tycker det är spännande att läsa ifrån er "erfarna" som redan har barn :)

Va roligt! Jag har samma bf fast här är det sjätte barnet!

Flicknamn gillar jag Josefina eller Junia.

Vår ena dotter hette Junis så det är väldigt likt med Junia men Junis lever tyvärr inte och det skulle vara en hyllning till henne fast det inte är samma namn. Junis hette även Josefina i andra namn.

Pojknamn har har svårare för då vi har sagt att det måste vara på bokstaven J

Justus, Julius eller James isf.

Jag har fått döttrar på ojämnt är -95, -97 och -03 och pojkar jämt år -00 och -10 så vi får se om det håller sig till statistiken och blir en pojke nu på jämt år.

Hilmas Mamma skrev 2014-01-03 22:19:13 följande:

Jahopp!! Så här ser min bebismagen ut idag i v 15(14+0)!! ???? phpsOXj4u71404.jpg

Så där stor har jag sett ut i snart tre år. Så det syns inte på mig än att jag är gravid.
    Ssr skrev 2014-01-03 22:24:14 följande:

Kul att vi är fler med samma bf! :D

Spännande att ni diskuterar namn! Vi är redan klara med alla namn både förnamn och mellannamn, sambon och jag var väldigt överens så vi bestämde oss väldigt fort. Vi tänkte ta reda på könet, är det fler som tänker det?

Man får reda på det där vi går på MVC och jag funderar kanske på det. På de andra fem har vi inte kollat könet fast med tredje barnet sa bm han hela tiden under RUL och min man sa efteråt det blir nog en pojk men jag som säger han till allt som jag inte vet vad det är trodde inte en minut på det. Men ut kom en liten pojk.
Svar på tråden Julibebis 2014