• Anonym (Gift(ig) man)

Mest män på Happypancake?

Brukar hänga där ibland, och blir inte riktigt klok på kvinnorna, eller också är det jag som inte har koll på "Koderna" som gäller där?

Det är svårt att överhuvudtaget få kontakt med nån, särskilt när man angett att man är gift, trots att man skriver att man inte är ute efter ett "snedsteg", utan bara söker nån att snacka med.
    Går bättre (men bara lite) när man inte anger civilstånd.

Tolkar det som att det är ett kraftigt överskott på män, så kvinnorna kan välja och vraka! 
    Samtidigt när man hängt där ett bra tag, så ser man att en del kvinnor är kvar, ända sen man gick med faktiskt, så dom kanske har svårt att hitta den rätta?

Nån som har koll på ungefärlig procentsats på fördelningen?

Finns ju 3 kategorier: Vänskap, kort romans och seriöst förhållande.
    Vänskap och seriöst förhållande är förstås vanligast i annonserna! 

Det borde väl gå att hitta nån som kanske inte vill mer, än att "snacka lite skit" i all enkelhet?

Ser väl hyfsad ut (har bild som öppnas vid anmodan), ett trevligt sätt också, skötsam.
    Dock lite blyg, som kanske ligger mig i fatet?

• Svar på tråden Mest män på Happypancake?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 19:32:28 följande:

Ja du är nog mer normen för singelkvinnor. Som dejtar på parkeringar och drar hem otaliga män i alla åldrar för att enbart bli påsatt. My bad.

Äsch då;)

Vi möttes ju inte på park, han kom hem till mej direkt !!
  • Daniel 723
    Anonym (Varför?) skrev 2014-10-21 21:12:28 följande:
    Äsch då;)
    Vi möttes ju inte på park, han kom hem till mej direkt !!
    Tror vissa bara är avis....! Tungan ute

• Anonym (Varför?)

Ja du är nog mer normen för singelkvinnor. Som dejtar på parkeringar och drar hem otaliga män i alla åldrar för att enbart bli påsatt. My bad.

Joo just det. Har visst mött en på en parkering. Han stod på nordostans parkeringsgarage i sin vita arbetsbil. Jag gick fram, vi sa hej och kysstes. Sen hoppade jag in i hans bil, han körde mej hem. Vi gick upp till mej och hade gudomlig sex.

Jag blir påsatt, han blir påsatt. Alla nöjda och glada.

Yes, your bad.
  • Anonym (Ej norm)
    Snyggt. Slutshaming av en kvinna som verkar ha en funktionell sexualitet av en kvinna som först gnäller på att män inte fungerar på hon vill och sen dessutom gnäller på att andra kvinnor inte fungerar som hon vill.

Du kanske ska ändra inställningen själv istället för att försöka ändra på majoriteten av alla andra människor. Det behöver ju inte vara precis alla andra människor det är fel på.
  • Anonym (Ej norm)
    Daniel 723 skrev 2014-10-21 23:49:10 följande:
    Tror vissa bara är avis....! Tungan ute

Extremt frustrerad också. Sådär låter man bara om man inte är nöjd med sitt liv.
  • Anonym (Ej norm)
    Anonym (Varför?) skrev 2014-10-22 00:21:53 följande:
    Joo just det. Har visst mött en på en parkering. Han stod på nordostans parkeringsgarage i sin vita arbetsbil. Jag gick fram, vi sa hej och kysstes. Sen hoppade jag in i hans bil, han körde mej hem. Vi gick upp till mej och hade gudomlig sex.

Jag blir påsatt, han blir påsatt. Alla nöjda och glada.

Yes, your bad.
    Så låter en glad och nöjd kvinna som tycker om sitt liv.

Grattis, ha så kul du kan under ditt enda liv, och lyssna inte på gnällspikar.
  • Anonym (Singelkvinna)

Haha jag älskar mitt liv, det är fantastiskt. Och jag har 1 kk som även är min bästa vän. En otroligt fin man som visar mig respekt och bryr sig om mig.

Hur mycket respekt har man för sig själv när man drar hem okända män och delar det mest intima av sig själv med nån man inte känner? Sjukdomar?

Men det är klart ni killar klappar varför? På ryggen, ni vill ju bara tömma och glömma och det går inte med tjejer som har självrespekt ;)

• MikNis
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-22 21:01:49 följande:

Haha jag älskar mitt liv, det är fantastiskt. Och jag har 1 kk som även är min bästa vän. En otroligt fin man som visar mig respekt och bryr sig om mig.

Hur mycket respekt har man för sig själv när man drar hem okända män och delar det mest intima av sig själv med nån man inte känner? Sjukdomar?

Men det är klart ni killar klappar varför? På ryggen, ni vill ju bara tömma och glömma och det går inte med tjejer som har självrespekt ;)

Du är kanske inte den enda kvinnan han visar respekt och bryr sig om....  
  • Anonym (Singelkvinna)
    MikNis skrev 2014-10-22 21:07:22 följande:

Du är kanske inte den enda kvinnan han visar respekt och bryr sig om....  

Vi är bästa vänner sedan 8 år, du tror inte jag vet allt om hans liv? Snälla.
  • MikNis
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-22 21:14:37 följande:
    Vi är bästa vänner sedan 8 år, du tror inte jag vet allt om hans liv? Snälla.
    Känns som om att jag inte bryr mig, men din inställning i tråden tyder på att du inte riktigt har koll på hur saker och ting fungerar  

Sen tycker jag att du verkar vara fördömmande gentemot andra människor...
Svar på tråden Mest män på Happypancake?