• Anonym (Gift(ig) man)

Mest män på Happypancake?

Brukar hänga där ibland, och blir inte riktigt klok på kvinnorna, eller också är det jag som inte har koll på "Koderna" som gäller där?

Det är svårt att överhuvudtaget få kontakt med nån, särskilt när man angett att man är gift, trots att man skriver att man inte är ute efter ett "snedsteg", utan bara söker nån att snacka med.
    Går bättre (men bara lite) när man inte anger civilstånd.

Tolkar det som att det är ett kraftigt överskott på män, så kvinnorna kan välja och vraka! 
    Samtidigt när man hängt där ett bra tag, så ser man att en del kvinnor är kvar, ända sen man gick med faktiskt, så dom kanske har svårt att hitta den rätta?

Nån som har koll på ungefärlig procentsats på fördelningen?

Finns ju 3 kategorier: Vänskap, kort romans och seriöst förhållande.
    Vänskap och seriöst förhållande är förstås vanligast i annonserna! 

Det borde väl gå att hitta nån som kanske inte vill mer, än att "snacka lite skit" i all enkelhet?

Ser väl hyfsad ut (har bild som öppnas vid anmodan), ett trevligt sätt också, skötsam.
    Dock lite blyg, som kanske ligger mig i fatet?

• Svar på tråden Mest män på Happypancake?
  • Anonym (Ej norm)
    MikNis skrev 2014-10-22 21:24:59 följande:
    Känns som om att jag inte bryr mig, men din inställning i tråden tyder på att du inte riktigt har koll på hur saker och ting fungerar  

Sen tycker jag att du verkar vara fördömmande gentemot andra människor...
    Jodå, moralpredikningar så det räcker.
  • Anonym (Ej norm)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-22 21:01:49 följande:

Haha jag älskar mitt liv, det är fantastiskt. Och jag har 1 kk som även är min bästa vän. En otroligt fin man som visar mig respekt och bryr sig om mig.

Hur mycket respekt har man för sig själv när man drar hem okända män och delar det mest intima av sig själv med nån man inte känner? Sjukdomar?

Men det är klart ni killar klappar varför? På ryggen, ni vill ju bara tömma och glömma och det går inte med tjejer som har självrespekt ;)

Så du ligger med män samtidigt som förväntra dig sexlös dejting med andra män. kanske därför männen inte är så intresserade då. Dubbelmoral är inte sådär hett i en framtida partner.
  • Sensitiveguy
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-23 01:10:44 följande:

Dubbelmoral är inte sådär hett i en framtida partner.

Verkligen inte.
  • Catrina

Ser att tråden inte är så ny men ... blir själv misstänksam över gifta män som säger att de bara vill ha någon att prata med. Kanske för att det verkar finnas en hel del som säger så men kommer in på sex efter två sekunder?

• MikNis
    Catrina skrev 2014-12-21 13:37:27 följande:

Ser att tråden inte är så ny men ... blir själv misstänksam över gifta män som säger att de bara vill ha någon att prata med. Kanske för att det verkar finnas en hel del som säger så men kommer in på sex efter två sekunder?

Hur ska man hantera gifta kvinnor som bara vill prata
  • Mrs Okänd
    MikNis skrev 2014-12-22 09:09:07 följande:
    Hur ska man hantera gifta kvinnor som bara vill prata

Hur menar du då??
  • MikNis
    Mrs Okänd skrev 2014-12-22 10:16:56 följande:

Hur menar du då??
    ja som bara vill prata med som sen vill ha massage och sen vill ha sex.. 
  • Mrs Okänd
    MikNis skrev 2014-12-22 10:25:16 följande:
    ja som bara vill prata med som sen vill ha massage och sen vill ha sex.. 

Hm, det får du väl välja själv då? Män kan väl också säga Stopp??
  • axeloi

Alltså, anledningen till att tjejerna får så många mail är att sidorna tyvärr inte begränsar mailandet, till säg 3 nya personer i veckan?

Det sitter killar där och mailar tiotals! nya tjejer VARJE DAG! Typ copy-paste.

Detta får tjejer att tro att de kan välja och vraka, och leder ofta till problem. Man väljer ju den bästa av de mail man fått, eller hur? Jo låter ju rimligt, bara det att den personen kanske kontaktar nya HELA TIDEN.

• Tm144e
    axeloi skrev 2015-01-10 22:28:10 följande:

Alltså, anledningen till att tjejerna får så många mail är att sidorna tyvärr inte begränsar mailandet, till säg 3 nya personer i veckan?

Det sitter killar där och mailar tiotals! nya tjejer VARJE DAG! Typ copy-paste.

Detta får tjejer att tro att de kan välja och vraka, och leder ofta till problem. Man väljer ju den bästa av de mail man fått, eller hur? Jo låter ju rimligt, bara det att den personen kanske kontaktar nya HELA TIDEN.

Den anledningen tror jag på!
Svar på tråden Mest män på Happypancake?