• Anonym (Gift(ig) man)

Mest män på Happypancake?

Brukar hänga där ibland, och blir inte riktigt klok på kvinnorna, eller också är det jag som inte har koll på "Koderna" som gäller där?

Det är svårt att överhuvudtaget få kontakt med nån, särskilt när man angett att man är gift, trots att man skriver att man inte är ute efter ett "snedsteg", utan bara söker nån att snacka med.
    Går bättre (men bara lite) när man inte anger civilstånd.

Tolkar det som att det är ett kraftigt överskott på män, så kvinnorna kan välja och vraka! 
    Samtidigt när man hängt där ett bra tag, så ser man att en del kvinnor är kvar, ända sen man gick med faktiskt, så dom kanske har svårt att hitta den rätta?

Nån som har koll på ungefärlig procentsats på fördelningen?

Finns ju 3 kategorier: Vänskap, kort romans och seriöst förhållande.
    Vänskap och seriöst förhållande är förstås vanligast i annonserna! 

Det borde väl gå att hitta nån som kanske inte vill mer, än att "snacka lite skit" i all enkelhet?

Ser väl hyfsad ut (har bild som öppnas vid anmodan), ett trevligt sätt också, skötsam.
    Dock lite blyg, som kanske ligger mig i fatet?

• Svar på tråden Mest män på Happypancake?
  • Anonym (Max)
    Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:18:39 följande:

aha. jaså. hm går det bra för dig? Glad

Relativt, och har mer slantar i plånboken efter att jag slutade ragga på krogen. Jag är vältränad och är man det får man knulla. Bara att lägga ut en bild på kroppen.

Kvinnor är ena riktigt ytliga verelser, även om de låtsas se inre kvalitéer, eller vad det nu kallas.

Fan vad cynisk man blir med åren. När jag var yngre trodde jag att kvinnor var "bättre" personer än män. Oj vilken villfarelse!
  • Anonym (puré)

um. jo i vissa fall så. Jag har upplevt detta med.
    tror cynismcancern har spridit sig till mig med men tror nog faen jag har roligare ute än att sitta framför en dator.
    blir det ingen tjej så blir det iaf efterfest

• Anonym (Max)
    Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:44:46 följande:

um. jo i vissa fall så. Jag har upplevt detta med.
    tror cynismcancern har spridit sig till mig med men tror nog faen jag har roligare ute än att sitta framför en dator.
    blir det ingen tjej så blir det iaf efterfest

Grejen är den att det inte är nån skam i att bli nobbad på nätet. Man skiter i det och klickar vidare. Perfekt!  På krogen är det ju aspinsamt att få nobben. Och jag gillade eg. aldrig att ragga ute. Tyckte det var en plåga. Så jag gillar nätragg skarpt.

Däremot gillar jag att vara ute på krogen, snacka med folk, med brudar också. Fast när man inte raggar på dem, så har man mycket roligare. Då kan man nobba dem ist. Brudar tänder ju på nåt konstigt sätt på ointresserade killar. Fråga mig inte varför.
  • Normal funtat arbetar tjej

Har aldrig testat nätdejta, raggar inte på krogen heller....jävla tråkig typ kan jag tyckas.

Men....hörni män, ett tips! Sluta snacka om er själva, ta er lite tid att fråga en tjej vem hon e, vad hon sysslar med...funkar på mig!

Ytliga typer finns bland båda könen...

• Normal funtat arbetar tjej

Till saken hör, att jag börjar undra var det går att träffa en normal man som inte måste knulla första kvällen, som inte e som ett plåster i röven på en....klarar att man som tjej e självständig o har egna intressen, vill ha en man för att man tycker om att ha en man inte 'behöver' han...ekonomiskt!

Där man ger o tar o visar respekt för varandra...eller det e helt blasé att va så????

• kk kk
    Normal funtat arbetar tjej skrev 2014-07-28 22:46:47 följande:

Har aldrig testat nätdejta, raggar inte på krogen heller....jävla tråkig typ kan jag tyckas.

Men....hörni män, ett tips! Sluta snacka om er själva, ta er lite tid att fråga en tjej vem hon e, vad hon sysslar med...funkar på mig!

Ytliga typer finns bland båda könen...

vem är du? vad sysslar du med?

knulla?
  • kk kk
    Normal funtat arbetar tjej skrev 2014-07-28 22:58:58 följande:

Till saken hör, att jag börjar undra var det går att träffa en normal man som inte måste knulla första kvällen, som inte e som ett plåster i röven på en....klarar att man som tjej e självständig o har egna intressen, vill ha en man för att man tycker om att ha en man inte 'behöver' han...ekonomiskt!

Där man ger o tar o visar respekt för varandra...eller det e helt blasé att va så????

ok, ja men såna finns inte.

dejta kvinnor istället vettja, de tycker sånt är viktigt har jag hört.
  • fmartin

Folk säger att jag ser bra ut, helt klart en 6a eller högre av 10, ändå har det bara varit runt 10 som skrivit till mig på den sidan under de 2 år jag varit medlem, kanske 1/4 svarar om jag skriver till dem. Gäller väl att ha tur antar jag:)

• Anonym (Varför?)
    Sensitiveguy skrev 2014-07-23 15:43:54 följande:
    Vad heter du på HP?

Jag är inte kvar på HP, en slyngel på 24 unga år fick mej avstängd. Han blev sur för att jag inte ville prata lika mycke snusk som honom + att han trodde jag var en kille:))) Så sorry:/
  • Movit

Det  är väl som oftast,män och kvinnor pratar olika språk.  Du måste sälja dig själv, alltså få henne intresserad. Inte intresserad på det sätt som vi män tror utan på det sätt som attraherar en kvinna. Läs igenom hennes profil en(1) gång....skicka ett mail om du kan tänkas matcha henne. Här måste man faktiskt använda hjärnan i mailet och inte skriva en treordsmening som "Är du kåt", "vill du knulla", "Vad gör du","Hur är läget". Tänk till på riktigt, har du inget att säga henne är hon inte rätt! Leta vidare.

Jag ser inte det som något större problem att få kontakt där, visst det blir nobben för mig med absolut.

Sen måste du för allt i världen ha en profilbild.....Jag som man tycker profiler utan är helt ointressanta....sorry men utseende är en del av attraktionen och nyfikenheten.

HP är helt fel forum för en som bara vill chatta. En relation börjar ofta med vänskap, i alla fall längre relationer.

Svar på tråden Mest män på Happypancake?