• Anonym (Gift(ig) man)

Mest män på Happypancake?

Brukar hänga där ibland, och blir inte riktigt klok på kvinnorna, eller också är det jag som inte har koll på "Koderna" som gäller där?

Det är svårt att överhuvudtaget få kontakt med nån, särskilt när man angett att man är gift, trots att man skriver att man inte är ute efter ett "snedsteg", utan bara söker nån att snacka med.
    Går bättre (men bara lite) när man inte anger civilstånd.

Tolkar det som att det är ett kraftigt överskott på män, så kvinnorna kan välja och vraka! 
    Samtidigt när man hängt där ett bra tag, så ser man att en del kvinnor är kvar, ända sen man gick med faktiskt, så dom kanske har svårt att hitta den rätta?

Nån som har koll på ungefärlig procentsats på fördelningen?

Finns ju 3 kategorier: Vänskap, kort romans och seriöst förhållande.
    Vänskap och seriöst förhållande är förstås vanligast i annonserna! 

Det borde väl gå att hitta nån som kanske inte vill mer, än att "snacka lite skit" i all enkelhet?

Ser väl hyfsad ut (har bild som öppnas vid anmodan), ett trevligt sätt också, skötsam.
    Dock lite blyg, som kanske ligger mig i fatet?

• Svar på tråden Mest män på Happypancake?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-19 21:09:50 följande:

Tro mig, jag är normen för en vanlig singelkvinna.

Jag skulle säga att väldigt få i verkliga livet är ute efter enbart sex. Det är bara en feluppfattning i män huvuden.

Oj tror du verkligen det?
  • Anonym (Ej norm)
    Anonym (Varför?) skrev 2014-10-21 02:50:28 följande:
    Jag har Inte medvetet mörkat. Jag tänkte på ett annorlunda sett när jag blev singel. Trodde jag ville ha ett seriöst förhållande, men kommit på nu att jag inte vill. Trivs otroligt bra men att vara singel.

Sen att män blir otroligt på när man säger att man vill gå på en dejt, är ju en aning jobbigt. Dom borde tänka på att inte bli för på, för då drar man öronen åt sig.

Men, man går ju givetvis hellre på en dejt med en som inte vill ha kik och visa sina kukar så fort det bara går. Det är avtändande.

Har ändrat min status till vönskap, för det fattar alla vad som menas med det, ifrån seriöst förhållande. Med det valet, så medföljer ju det jobbiga ynglar visserligen, men det för jag ta då;)
    Det var ju exakt det jag sa. Du vet inte om att du mörkar för din egen sexualitet är dold för dig som kvinna. Det var därför du trodde du ville ha nåt som du inte alls ville ha. Det här är orsaken till att män agerar som de gör. Vi ignorerar vad kvinnor säger och mer direkt på, eftersom det är vad vi vill, och oftast vad kvinnan vill också, även om hon inte är medveten omdet.

Du är ett skolexempel helt enkelt.
  • Anonym (Ej norm)
    Anonym (Varför?) skrev 2014-10-21 02:52:08 följande:
    Oj tror du verkligen det?
    Ja hon tror verkligen det; kvinnor är ofta övertygade att alla andra kvinnor funkar precis som de.

Hon har naturligtvis helt fel.
  • Anonym (Singelkvinna)

Jag tror inte jag vet.

• Anonym (Ej norm)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 07:23:18 följande:

Jag tror inte jag vet.

Det dök ju precis upp en kvinna som gillar att bara ligga.

1-0 till mig alltså.
  • Anonym (Singelkvinna)
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-21 07:29:27 följande:

Det dök ju precis upp en kvinna som gillar att bara ligga.

1-0 till mig alltså.

Ursäkta vart?
  • Anonym (Varför?)
    Anonym (Singelkvinna) skrev 2014-10-21 07:33:45 följande:

Ursäkta vart?

Här
  • Anonym (nyfiken karl)
    Anonym (Ej norm) skrev 2014-10-21 00:41:38 följande:
    Exakt så fungerar det. Kvinnor vet ofta inte vad de vill, eftersom de mörkar det så effektivt att de till och med döljer det för sig själva.

Därför blir det en fungerande strategi för män att ignorera kvinnor när de skriver att de önskar en partner för att rensa rabatten på söndagar, och istället gå direkt mot hennes sexualitet.Män som lyssnar på kvinnor får helt enkelt inte ligga speciellt mycket för kvinnor visar ofta inte det.
    Hur går man mot hennes sexualitet då?  
  • MikNis

Man ska inte förringa kvinnors sexualdrift.

Under de rätta förutsättningarna är den överväldigande.

Sen är det ju så att man visar fram olika sidor beroende på vem man träffar, omgås man en "pryd" person då visar man en annan sida än den man gör mot en mera levnadsglad person så att säga...  

Svar på tråden Mest män på Happypancake?