• Anonym (Gift(ig) man)

Mest män på Happypancake?

Brukar hänga där ibland, och blir inte riktigt klok på kvinnorna, eller också är det jag som inte har koll på "Koderna" som gäller där?

Det är svårt att överhuvudtaget få kontakt med nån, särskilt när man angett att man är gift, trots att man skriver att man inte är ute efter ett "snedsteg", utan bara söker nån att snacka med.
    Går bättre (men bara lite) när man inte anger civilstånd.

Tolkar det som att det är ett kraftigt överskott på män, så kvinnorna kan välja och vraka! 
    Samtidigt när man hängt där ett bra tag, så ser man att en del kvinnor är kvar, ända sen man gick med faktiskt, så dom kanske har svårt att hitta den rätta?

Nån som har koll på ungefärlig procentsats på fördelningen?

Finns ju 3 kategorier: Vänskap, kort romans och seriöst förhållande.
    Vänskap och seriöst förhållande är förstås vanligast i annonserna! 

Det borde väl gå att hitta nån som kanske inte vill mer, än att "snacka lite skit" i all enkelhet?

Ser väl hyfsad ut (har bild som öppnas vid anmodan), ett trevligt sätt också, skötsam.
    Dock lite blyg, som kanske ligger mig i fatet?

• Svar på tråden Mest män på Happypancake?
  • xSpinell
    Anonym (Varför?) skrev 2014-07-12 17:51:47 följande:

Varför går en man in på min profil 18 gånger och flirtar 16 gånger av dom, och skriver ingenting i mailen?? Verkar lite stört.

Dom törs väll inte skriva något eller ta riktig kontakt

Drömmer(gör som jag här på FL , vet inte om det är uppskattat. Men några hakar på)

Jag brukar skicka en mess i inboxen till dom som kollat in(hinner inte med alla)
    Dom flesta skriver inte tillbaka , men några gör det .
    Blir nog oftast bara lite skrivande , men några vill mer än bara skriva.
  • Dejtande
    Anonym (Varför?) skrev 2014-07-12 17:51:47 följande:

Varför går en man in på min profil 18 gånger och flirtar 16 gånger av dom, och skriver ingenting i mailen?? Verkar lite stört.

Instämmer! Skulle blocka honom. 
  • Arcnice

Varför har är det så få kvinnor som faktiskt skriver en presentation (et inte om det är lika bland männen)?
    Man får alltid tipset att man ska skriva ett meddelande kopplat till presentationen och inte bara ett hej eller liknande. Problemet är ju att det är så få som har en presentation sa det är omöjligt att veta om tjejen ifråga är intressant eller inte förutom att men ser om någon är vacker. Det blir även svårt att skriva ett vettigt meddelande utan något att utgå ifrån.

Bäst vore det om ingen skickade meddelanden till folk utan presentation. Då vore folk tvungna att göra en presentation. 

• Anonym (kimpa)
    Arcnice skrev 2014-07-13 02:03:50 följande:

Varför har är det så få kvinnor som faktiskt skriver en presentation (et inte om det är lika bland männen)?
    Man får alltid tipset att man ska skriva ett meddelande kopplat till presentationen och inte bara ett hej eller liknande. Problemet är ju att det är så få som har en presentation sa det är omöjligt att veta om tjejen ifråga är intressant eller inte förutom att men ser om någon är vacker. Det blir även svårt att skriva ett vettigt meddelande utan något att utgå ifrån.

Bäst vore det om ingen skickade meddelanden till folk utan presentation. Då vore folk tvungna att göra en presentation. 

• Anonym (Varför?)
    Dejtande skrev 2014-07-13 00:23:19 följande:
    Instämmer! Skulle blocka honom. 

Han har inte flirtat på ett tag nu. Men jag ska på dejt någon gång nu i veckan, med en annan!! Får väl se hur det går☺️😱 Första gången jag går på dejt med nån från HP, eller öht med någon på 13 år.....
  • Sensitiveguy
    Anonym (Varför?) skrev 2014-07-15 00:16:35 följande:

Han har inte flirtat på ett tag nu. Men jag ska på dejt någon gång nu i veckan, med en annan!! Får väl se hur det går?????? Första gången jag går på dejt med nån från HP, eller öht med någon på 13 år.....

Vad heter du på HP?
  • Anonym (hjälp)
    xSpinell skrev 2014-07-12 18:43:55 följande:
    Jag brukar skicka en mess i inboxen till dom som kollat in(hinner inte med alla)
    Hur kan man se vilka som har varit inne på ens profil?
  • Anonym (puré)

.. Eller så kan man gå ut. Stänga av datorn och träffa nytt folk.
    nåt sånt. Ta en öl eller vitt/rött vin om du tycker om sånt. Konversera, flörta ha kul.
    ta ett nummer eller följa med. Varför krångla till det. ?Glad

• Anonym (Max)
    Anonym (puré) skrev 2014-07-23 16:13:40 följande:

.. Eller så kan man gå ut. Stänga av datorn och träffa nytt folk.
    nåt sånt. Ta en öl eller vitt/rött vin om du tycker om sånt. Konversera, flörta ha kul.
    ta ett nummer eller följa med. Varför krångla till det. ?Glad

Att ragga brudar på krogen är ju totalt passé. Bättre att vara på krogen för att ha kul. Fitta ordnar man on line.
  • Anonym (puré)

aha. jaså. hm går det bra för dig? Glad

Svar på tråden Mest män på Happypancake?