• Libra1

Nordic IVF Center Malmö

Hej!
    Vi har idag varit på Nordic IVF Center i Malmö där vi ska fortsätta med våra behandlingar. Vi har gjort 3 färskförsök på RMC innan och måste nu fortsätta privat tyvärr.

Det skulle vara kul att följas åt med andra som går på samma klinik.

Vår plan blir att köra igång med Gonal-F i vecka 11 med det korta protokollet. Det har vi aldrig testat förut så det ska bli spännande. Vi har alltid gjort det långa.

Vår histora:
    IVF1 - Intrauterin fosterdöd vecka 21+3
    IVF2 - Tidigt missfall
    IVF3 - MA i vecka 9+6
    IVF4/FET1 - embryot klarade inte upptiningen

Jag bloggar på www.minbebis.com/blogg/libra/

{#emotions_dlg.flower}Libra

• Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö
  • Pingvin

Nån som vet om man kan ta pergotime månaden innan ivf,vad säger de på nordic ivf center i Malmö om det?Libra 1 ,du går på nordic ivf center i Malmö va? Jag går där. Nu väntar jag på egen ägglossning och mens för att kunna starta ivf...men jag har pco så frågan är om man verkligen måste vänta på egen äglossning då eftersom menscykeln kan vara väldigt lång och jag vill inte vänta hur länge som helst,vill starta i nov med ivf! kan man få provera då innan ivf??

• mom2012

Tjejer hjälp. Med testlagrets stickor för äl blir det inte mer starkt än så här. Nu blir de svagare. Är detta ett utslag på äl? Har läst en del trådar på nätet där de ej får exakt som kontrollstrecket.

• MålaMittHjärta

varit på kliniken och allt såg bra ut och det blir återföring redan på fredag :)
    Nu är jag både förväntansfull och jäkligt nervös, vill verkligen inte vara med om ett MA till!

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
  • Libra1
    mom2012 skrev 2015-10-09 17:07:40 följande:

Tjejer hjälp. Med testlagrets stickor för äl blir det inte mer starkt än så här. Nu blir de svagare. Är detta ett utslag på äl? Har läst en del trådar på nätet där de ej får exakt som kontrollstrecket.

De där är svåra att tyda tycker jag. Det går upp och ner och sen helt plötsligt blir det fullt utslag. Du kan inte testa med CB istället?
  • Libra1
    mom2012 skrev 2015-10-09 17:11:05 följande:

Bilden me.....

Ser ingen bild? Läser från appen iofs.
  • Libra1
    MålaMittHjärta skrev 2015-10-09 22:57:50 följande:

varit på kliniken och allt såg bra ut och det blir återföring redan på fredag :)
    Nu är jag både förväntansfull och jäkligt nervös, vill verkligen inte vara med om ett MA till!

18/3- 2012 dagen då mitt liv förändrades
    Vad kul! Ett stort lycka till. Förstår att du är orolig.
  • mom2012

Jag testade med 3 olika märken igår. Desperat. Men så idag kom ett tydligt tydligt omslag. Phew!! Återföring på torsdag eller fredag. Då ses vi kanske målamitthjärta. Jag får min dag o tid på måndag.

• mom2012

Håller med libra1. De äl testerna som visar blank/inget är ju mycket enklare. På testlagrets så va det ett hyggligt starkt test streck hela veckan .....men omslaget va tydligt. Så hade jag använt dem förut hade jag vetat hur det skulle se ut.

• mom2012

Håller med libra1. De äl testerna som visar blank/inget är ju mycket enklare. På testlagrets så va det ett hyggligt starkt test streck hela veckan .....men omslaget va tydligt. Så hade jag använt dem förut hade jag vetat hur det skulle se ut.

Svar på tråden Nordic IVF Center Malmö