mom2012 skrev 2015-10-07 02:44:53 följande:
Målamitthjärta nu ör jag rädd jag hamnar i en icke ägglossning denna cykel. Fast vul visade en 15 mm blåsa som bör va denna månads.
Omslag har ej skett men inbillar mig att testerna blivit något starkare. Det ska va dags onsdag eller torsdag. Tempen är låg så ingen ÄL har skett ännu iaf. Nervöst med naturlig cykel. 1a gången :)
Å så fick även jag meddelandet man inte vill ha mitt i kämpande. Vänner som blivit gravida. 2 av dem. Vad gör man? Kroppen vill skrika men för fan jag då???Vi? Men jag svarade snällt gratulerar och vad underbart. I ett normalt läge hade det ju varit så.
Tar du äl test en gång om dagen eller två? Ångrar faktiskt att jag inte tog 2 ggr om dagen sist när det sket sig. Men har det set en blåsa som är större på VUL så borde de vara äl på gång.
Åh jobbigt, I know the feeling tyvärr. Jag hatar verkligen att hela denna processen gör en så "svartsjuk" Jag tycker det går i perioder för mig, var lite jobbigt när kusinen outade att de ska få en bebis i november/decemer, vi bar beräknade till dec om det inte blivit ett missfall.. Ja och såklart när sambons syster outade att de var gravida på innan sambons 40 års dag.. (mest sentimentalt för min del då jag skulle vilja ge honom det i 40 års present... )
Men nu är det som det är, men får trösta sig med att man får de perfekta barnen av ivf av både topp ägg och topp spermier :)