Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
bim+4 ingen tant ännu vågar inte testa
bim+4 ingen tant ännu vågar inte testa
Usch, jag vet att det är onödigt och lite fånigt men jag kan inte låta bli att gå runt och stressa upp mig över att jag inte blivit gravid. Har ju bara försökt tre gånger, fjärde nu, vet att det är många som får försöka betydligt längre än så. Ändå går tankarna och maler. Har ju trots allt oregelbunden och ganska lång menscykel och är lite överviktig vilket också kan vara ett problem. Eller tänk om det är min sambo som har kassa spermier? Usch, dessa tankar och denna oro! Antar att det finns andra som känner igen sig?
Tråkigt med mens! Här är fortfarande väntan lång. BIM 10/7 men räknar med att mensen mycket väl kan komma innan dess, det gör den nästan varje gång...
Det blev inget för mig den här gången, suck...
Mens igen. Sen ÄL igen och tidig konstig mens. Undrar vad som händer. Vi har bara försökt sedan i våras, men jag börjar redan bli less på allt. Vill ju så gärna få ett litet syskon till sonen...
Inne på 5:e försöket, 1:a gången jag använder bidrottninggele. Fick stegring på äl test men aldrig helt positivt. Men den dagen det va starkast hade jag jätte äl sekret på morgonen och ihållande värk på höger äggstock hela kvällen. Har haft pms symtom sen dess....kul! Ont i bröstvårtorna, mensvärk i 1,5 veckor nu. Vad jag har läst på nätet ska man ju få mindre pms av bidrottning gelé inte ökad, som jag fått. Ja i dag är jag väl ca på bim-6
I dag fick jag ett super svagt streck. Går bara att se i vissa vinklar och när men lyser i genom det men hoppas det blir starkare :)))