• joss82

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Ååh, vad jag önskar dig att allt ska gå bra MagicQueen!

• joss82
    kmor skrev 2014-05-20 19:31:05 följande:

Idag plussade jag på vårt fjärde försök. :) BF 29/1 -15

Stort grattis!!!
  • joss82

Jag hade ägglossning igår eller möjligen i förrgår. Känns som att vi gjort allting rätt den här månaden. Haft sex sådär lagom mycket, typ varannan dag, och sedan varje dag ett par dagar runt ägglossning. Nu håller jag alla tummar jag har och väntar...

• joss82
    cottonBelle skrev 2014-05-22 19:16:39 följande:
    Hur vet ni art nu har ÄL? Kör nu med stickor, temp, app eller känner ni när ni har ÄL?
    jag kör med stickor. men nu vid tredje äl som jag kollar så tror jag egentligen att jag skulle kunna se det bara på sekretet.
  • joss82
    MagicQueen skrev 2014-05-23 05:51:12 följande:
    Tredje missfallet nu och jag tror jag ger upp smile4.gif hann till dag 30 i cykeln denna gång, dag 26 har det varit dom båda tidiga gångerna. Tidigt tidigt, men likförbannat för det lika ont varje gång och nu börjar jag bli orolig vad som är fel. smile4.gif

Nej, vad tråkigt!!! Gråter Skit också. Som sagt, kanske läge att höra av sig till barnmorska eller kvinnoklinik och få lite mer info kring det?
  • joss82
    Blåblomman skrev 2014-05-27 11:05:57 följande:
    Så nu har jag testat med ett digitalt test som vidade "Gravid 2-3". Alltså jag har svårt att tro det. Vi som försökt ett helt år och nu äntligen!
    Grattis!
  • joss82

I går morse när jag var på toaletten fick jag nästan som kramp eller hugg i livmodertrakten. Satt i kanske en halv minut eller så och när jag reste mig blev jag faktiskt lite yr, illamående och svimfärdig. Låg i sängen någon minut och sen gick det över. Fortsatt molande värk på höger sida där hugget kom och en stunds ordentligt magont vid lunch. ÄL+6 eller 7 igår. Hoppas det betyder att ägget fäste!! Växande bröst sedan i förrgår.

• joss82
    3oyo skrev 2014-05-27 22:12:21 följande:

Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!

Grattis!!!
  • joss82
    Vikkan333 skrev 2014-05-28 04:16:48 följande:

Grattis 3oyo!!! =)

Någon som känner sig gravid i tråden? Äl +7 idag och jag har vaknat den här tiden 3 dagar i rad nu idag klack det till att det är ju för att jag är kissnödig (de andra två nätterna har jag legat kvar), plus att jag känner av molvärk till och från, varit lite labil och igår gillade jag inte ens salladen som jag älskar på jobbet.
    :D Ja ni kan ju ana vad jag tror...

Hoppas på många plus i tråden nu!

Då är vi på samma dag typ. Hoppas våra symtom stämmer!!!
  • joss82
    cottonBelle skrev 2014-05-28 10:11:48 följande:
    Vikkan333 och joss82 håller tummarna för er!
    När har nu tänkt testa?

Jag är på ÄL +8 idag (tror jag) och tänkte testa på lördag. Blir mitt första hemma grav test ever, såååå spännande!

Spännande!!

Jag har BIM på tisdag troligtvis och tänker försöka vänta tills dess med att testa... Tänkte jag förra månaden också, men det gick inte så bra, så vi får väl se hur det går den här månaden...
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?