Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
Ååh, vad jag önskar dig att allt ska gå bra MagicQueen!
Ååh, vad jag önskar dig att allt ska gå bra MagicQueen!
Idag plussade jag på vårt fjärde försök. :) BF 29/1 -15
Jag hade ägglossning igår eller möjligen i förrgår. Känns som att vi gjort allting rätt den här månaden. Haft sex sådär lagom mycket, typ varannan dag, och sedan varje dag ett par dagar runt ägglossning. Nu håller jag alla tummar jag har och väntar...
I går morse när jag var på toaletten fick jag nästan som kramp eller hugg i livmodertrakten. Satt i kanske en halv minut eller så och när jag reste mig blev jag faktiskt lite yr, illamående och svimfärdig. Låg i sängen någon minut och sen gick det över. Fortsatt molande värk på höger sida där hugget kom och en stunds ordentligt magont vid lunch. ÄL+6 eller 7 igår. Hoppas det betyder att ägget fäste!! Växande bröst sedan i förrgår.
Har ett svagt plus idag! Hoppas det håller i sig!
Grattis 3oyo!!! =)
Någon som känner sig gravid i tråden? Äl +7 idag och jag har vaknat den här tiden 3 dagar i rad nu idag klack det till att det är ju för att jag är kissnödig (de andra två nätterna har jag legat kvar), plus att jag känner av molvärk till och från, varit lite labil och igår gillade jag inte ens salladen som jag älskar på jobbet.
:D Ja ni kan ju ana vad jag tror...
Hoppas på många plus i tråden nu!