Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
I dag kom tanten :(
Jag fick kortare cykel i alla fall, nu med bidrottninggele gick den från 35 dagar till 28
I dag kom tanten :(
Jag fick kortare cykel i alla fall, nu med bidrottninggele gick den från 35 dagar till 28
Hoppar in här om det går bra!
Är 34 år, sambon 37 och vi försöker få till vårt första barn. Detta är vårt fjärde försök. Denna månad kände jag av äl ovanligt mkt, förrutom tokstarkt positivt ältest så hade jag int i magen i två dagar och rikligt med flytningar. Slutade med Cerazette i februari och har aldrig någonsin känt av på detta sätt så jag hoppas att det är ett gott tecken
Bim 3-4/8.
Lycka till alla!
Jaha, då blev det inget denna gång heller. Surt! Funderar på att snart besöka en gynekolog som får hjälpa till lite på traven. Ni som kör äl-stickor, hur väl funkar dem? Något ni hört mycket om på familjeliv?
Fick just reda på att en vän är gravid, på första försöket. Känner mig bara jätteledsen just nu.
Tack för gott stöd härinne. Känns bra.
Bim + 1 idag, inte testat, vågar inte, igår grät jag när min vännina skickade ett sms och frågade om min son ville med till badlandet hahaha!! ingen mens värk inget ont i brösten, bara lite stickningar kring nedre delen vid äggstockar som strålar ut i ljumskarna.....
Hur går det för er härinne? Maja77? Ni andra? Eftersom vi med all säkerhet missade ÄL helt den här gången känns väntan oändlig till nästa gång! Suck.
Hej! Antligen en trad som passar mig
35ar, forsta barnet, 7e forsoket (aven om vi missat endel da maken vart bortrest) BMI igar men har just nu en jattekort cykel pa 25 dagar.. vagar inte testa da jag ar overtygad att mensen ar pa G och orkar inte bli besviken en gang till.....
Onskar att jag hade kommigt igan tidigare med bebis verkstaden men traffade antligen min man vid 34 ars alder efter en laaaang singel vantan pa 7 ar
JOSS82 TACK! Hoppas verkligen att det ar min tur men tror tyvarr inte det, har haft mensvark i 3 dagar nu och kanner bara pa mig att det inte ar nagot dar inne.. men men vi fortsatter att forsoka tills det hander nat helt enkelt aven om det tar pa en att bli besviken manad efter manad.
Tog beslutet att inte haka upp mig pa detta men det ar som sagt svarare sagt an gjort ;) drog ner pa alkohol och annat roligt i borjan av forsoken men lever nu som "vanligt" igen
Har du/ni forsokt lange?
FruA78 Stort tack :)
Joss82 förstår att det känns tungt men det är absolut inget fel på dig, du har alla chanser att bli gravid! Snittet ligger runt 7 mån om båda är sk fertila och de flesta av dom jag känner ( som oxå är under 30) sa att det tog dom ca 10-11 mån innan plusset kom.
Håller tummarna för dig nästa månad!!