• joss82

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

räknade precis ut att om p trackern har rätt skulle en graviditet nästa månad innebära bf julafton. hmm.

• joss82

Grattis, Mon bebe!!! Åh, så roligt!! Dålig koll nu, men är det första barnet?

• joss82

Förlåt, det såg jag ju nu att det är. Lite extra grattis till dig!

• joss82

Ingen novemberbebis för mig verkar det som. Har fått lite lite spottings några dagar nu, men mensen vägrar starta ordentligt. Negativt gravtest imorse =(.

• joss82

Ingen mens än, trodde den skulle komma. Negativt gravtest igår. Fick en massa älliknande flytningar i torsdags och börjar tänka att jag kanske faktiskt hade äl då. Skumt.

• joss82
    {#emotions_dlg.flower} BIM {#emotions_dlg.flower}  
    MrsLowlife 26/3

Plus Plussat Plus  
    Vildhallon, BF 15/9 
    Bebislängt, BF 24/9  
    L 1977, BF 4/10 
    Aftonstjärna BF 17/10 
    Mjölkchoklad 2/11
    Mon bébé 26/11
    Pealuttan

jamieblue 
    MissErabel

Tar bort mig från listan men vet inte riktigt hur min kropp funkar just nu. Hade eventuellt äl i torsdags, som sagt, hoppas då att mensen dröjer nu och att jag inte har en superkort lutealfas bara för att ägget släppte så sent (typ dag 28!). Förstår ingenting. Har inte helt gett upp förhoppningen att vara gravid heller då.
  • joss82

Jag är också i tråden, men har inte skrivit upp någon BIM eftersom den är så osäker. Men fick troligtvis väldigt sen äl sist (dag 27-28). Är på dag 38 nu och ingen mens än. Testar nog på onsdag om inget hänt innan dess.

• joss82

Tror det är flera som gärna är kvar här! Dags att göra ny BIM-lista? Lägg gärna till mig i så fall. BIM 27/3, 1:a försöket, 1:a barnet

• joss82
    Tedax skrev 2014-03-24 20:02:00 följande:
    Härligt, det verkar ju som vi blir några stycken! Glad

När har du BIM, Tedax?
  • joss82
    Gjorde negativt test idag på BIM - 1/2. Antar att det betyder att det inte blev någon bebis den här gången Gråter. Men det var väl för mycket begärt att det skulle funka på första försöket... Nu hoppas jag att mensen dyker upp som den borde i morgon eller på fredag.
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?