• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • daisy80
    Iskristall skrev 2014-10-08 16:34:33 följande:
    Hur går det daisy80!? Nyfiken här!
    Fick en pytteliten blödning (snarare jätteliten brun flytning) på pappret igår e.m. Trodde att mensen var på G för så brukar det börja, även om det är några dagar för tidigt. Så jag blev lite ledsen. Idag har det dock inte varit nånting, så hoppet kom tillbaka lite...det är väl det sista som sviker ;)
  • Iskristall
    daisy80 skrev 2014-10-08 20:32:29 följande:

Fick en pytteliten blödning (snarare jätteliten brun flytning) på pappret igår e.m. Trodde att mensen var på G för så brukar det börja, även om det är några dagar för tidigt. Så jag blev lite ledsen. Idag har det dock inte varit nånting, så hoppet kom tillbaka lite...det är väl det sista som sviker ;)

Det kan ju vara positivt med liten blödning. Kan det vara ett ägg som fäste?
  • Blåblomman
    daisy80 skrev 2014-10-08 20:32:29 följande:

Håller tummarna att det blev något!!

Här kom mensen i söndags så nu stället jag in allt fokus på vår utredning som startar den 21 oktober. Hoppas på att få några positiva svar och hjälp att få det där efterlängtade barnet!
  • dopsid1

Grattis till era plus!!!! Så himla roligt för er, håller alla tummar! Har inte varit inne här på länge och satt och deppade lite i soffan men nu blev jag glad! :)

• daisy80

Tack för peppen men idag kom mensen... en riktig partydödare. Men modet och hoppet hålls uppe tills nästa månad då det är dags igen!

• daisy80

Tack. Ja vi måste bara fortsätta peppa och hoppas, det är klart att våra plus kommer!

Iskristall skrev 2014-10-10 23:22:50 följande:

Nä, tråkigt daisy80! Men vi får alla hjälpa varandra att hålla modet uppe och peppa!

• Asali79

Hej allihopa, har läst lite historik i forumet och jag tror jag platsar.. Har försökt några månader nu, och hoppas så jag blir tokig varje gång, innan mensen till slut alltid kommer Ska har mens igen på fredag. Hoppas dock den håller sig borta

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?