Välkommen Dalin 79!! Hur går det för dig?? håller tummarna att mensen håller sig borta! Haha jag känner igen det där ni beskriver med att man knappt vågar gå på toaletten när bim närmar sig... Blod är det sista man vill se!
Vi verkar vara i ungefär samma sits flera av oss. Jag har längtat väldigt starkt efter barn i princip hela mitt liv, men bara inte träffat den rätte förrän nu. Är 34 år. Jo jag kör med ägglossningstest, men får oftast inget utslag på clear blues (trots att jag har tydliga äl-flytnigar osv), så har provat testlagrets senaste gången och där fick jag en fin stegring, så det var skönt.
Men nu till något konstigt som jag måste berätta för er: igår på dagen fick jag en stor brunröd flytning, blev alldeles chockad när jag som vanligt tittade på toapappret. Hade det varit några dagar senare hade jag blivit överlycklig och tänkt att det är en nidblödning, men detta var ju bara 3-4 dagar efter äl?! Har aldrig någonsin haft blödningar mellan mensperioderna eller kring äl förr, detta var något helt nytt. Idag är det helt normalt igen. Jag försöker se det som att allt som inte är som det brukar, är positivt..
Kram på er tjejer!