• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • dalin79
    Blåblomman skrev 2014-11-14 18:46:31 följande:
    Å vad jobbigt. Jag vet hur ont det gör. Men jag tyckte att när det väl började så gick det ganska så fort, runt ett dygn. Sen småblödde jag lite ett par dagar. jag fick gå hem utan smärtstillande, så hade bara alvedon. Det var tufft. Hoppas du snart ska må bättre.
    Hej!

Mår lite bättre idag, mest lite molande värk och om man tar på magen gör det ont. Blöder en del med.
    Kör lite terapi idag med lussekattsbak (trots att jag egentligen inte brukar baka det såhär pass tidigt) för att få lite annat att tänka på.

• Blåblomman
    dalin79 skrev 2014-11-15 13:10:19 följande:

Hej!

Mår lite bättre idag, mest lite molande värk och om man tar på magen gör det ont. Blöder en del med.

Kör lite terapi idag med lussekattsbak (trots att jag egentligen inte brukar baka det såhär pass tidigt) för att få lite annat att tänka på.

Vad skönt att du mår bättre. Det är otrolig tuff sak att gå igenom både fysiskt och psykiskt. Men man lär sig mycket också, tex att inte ta saker för givet. Man blir mer ödmjuk och tacksam konstigt nog. I alla fall var det så för mig.

Bra att du håller dig sysselsatt! Stor kram.
  • Micka!
    Iskristall skrev 2014-11-15 21:27:50 följande:

Fick min positiva äl-sticka idag!

Kul Se till och mys och njut...så det blir bebis
  • Sunshine1979

Dalin79, va härligt att höra att du är uppe på benen igen.

Jag fick neg på grav stickan idag så det betyder att allt är ute efter MF och att det bara är att börja från början igen. Vilken bitterljuv känsla! Ska ta ÄL test imorgon för den borde vara här denna vecka. Kram på er alla

• Asali79

Hej allihopa!

Väntade ju mensen i torsdags, men på riktigt, den dök aldrig upp... Ska köpa och testa imorgon. Allt känns precis som vanligt. Lite menskänsla i torsdags med svullen mage, men inget rött.

Återkommer!

Skickar ut både lyck- och styrkekramar till er!

• Blåblomman
    Asali79 skrev 2014-11-16 23:29:58 följande:

Hej allihopa!

Väntade ju mensen i torsdags, men på riktigt, den dök aldrig upp... Ska köpa och testa imorgon. Allt känns precis som vanligt. Lite menskänsla i torsdags med svullen mage, men inget rött.

Återkommer!

Skickar ut både lyck- och styrkekramar till er!

Å spännande!! Håller tummarna!!
  • daisy80

Härligt Iskristall! Jag hade äl i fredags (positivt på stickan i torsdags) så nu är man tillbaks till den där väntan igen. Nu håller vi alla tummar och tår!

Sunshine lycka till med kommande äl och hoppas allt är som vanligt igen!

Asali79, guuud så spännande!! Har du testat än?? Du måste meddela när du gjort det!

• Asali79

Tjejer, jag har plussat idag. Skäms Glad Solig Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?