• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Sunshine1979

Daisy80 tack snälla. Jag behöver alla lyckönskningar jag kan få när det gäller detta verkar det som. Händer liksom ingenting här...Hoppas det går vägen för dig nu. Kram

Asali79 stort grattis! Hoppas du får en härlig graviditet nu...Kram

• Blåblomman
    Asali79 skrev 2014-11-17 13:00:11 följande:

Tjejer, jag har plussat idag.    Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

Å så roligt!! Stort stort grattis!!
  • Iskristall

Tjejer, jag har plussat idag. Skäms Glad Solig Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

Stort grattis! Ja, smitta på!
  • Sunshine1979

Jag visade neg på ägglossning idag då det kommer nog senare i veckan då. Åh, jag känner ingen GO längre. Det känns tungt att hela tiden få en massa negativa svar. Ingen graviditet, ingen ägglossning och missfall det senaste året. Nu är det tungt. VARFÖR ska jag behöva vänta så här länge... när ska det vända!

• Sunshine1979
    Sunshine1979 skrev 2014-11-17 18:43:57 följande:

Jag visade neg på ägglossning idag då det kommer nog senare i veckan då. Åh, jag känner ingen GO längre. Det känns tungt att hela tiden få en massa negativa svar. Ingen graviditet, ingen ägglossning och missfall det senaste året. Nu är det tungt. VARFÖR ska jag behöva vänta så här länge... smile4.gif när ska det vända!

Nu lät det som om jag inte haft ägglossning på hela året. Det har jag, det har "bara"inte blivit något av dem.
  • Micka!

Tjejer, jag har plussat idag. Skäms Glad Solig Overkligt men roligt på riktigt. Nu smittar jag av mig till alla er. Kom igen nu, lycka till allihop!

Stort Grattis  

Hoppas det smittar av sig på oss alla Hade ägglossning i lördags, så nu är det bara att vänta....! Vi mös på både torsdag, fredag och lördag  

Hoppas det blir ett plus 29 nov! Äl + 2 idag.
  • daisy80

Åååh, stort grattis Asali!! Så underbart!! Ja nu måste du smitta av dig som tusan meddela oss hur det går med allt!

Sunshine jag förstår din frustration, det är verkligen ett pendlande mellan starkaste önskan och hopplöshet, vi måste bara ha tålamod och peppa varandra, vi får inte tappa hoppet! Stor kram till er båda!

• daisy80

Micka, då är vi på samma ungefär, jag hade äl i fredags och hoppas på plus den 28 nov! :) vi mös också flera dagar innan och på själv äl-dagen. Håller tummarna för oss!

• Iskristall

Jag är också med er i leta symtom svängen Fick positiv äl-sticka i lördags. Hoppas på äl i går/söndag. Väntar bara på att tempen/ferility friend ska bekräfta äl söndag el idag.

• Micka!
    daisy80 skrev 2014-11-17 21:10:38 följande:

Micka, då är vi på samma ungefär, jag hade äl i fredags och hoppas på plus den 28 nov! :) vi mös också flera dagar innan och på själv äl-dagen. Håller tummarna för oss!

Åhh...vad kul!  Då lär vi leta symtom tillsammans...vilka olika krämpor man får för sig innan bim! Hoppas verkligen att det tar sig den här månaden för oss

När ska du testa, på bim eller tidigare?
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?