daisy80 skrev 2015-12-26 00:19:31 följande:
Iskristall och FruA78: så tråkigt att ni inte är gravida. Jag hoppas stenhårt på att det tar sig nästa gång Iskristall! Och fruA, ni borde ju verkligen inte behöva vänta så länge på ivf om ni försökt i två år? Håller tummarna!!
Jag är inte heller gravid, mensen kom, dock lite senare än vanligt, så vi började verkligen hoppas.. Blev lika ledsen som vanligt och kände att nu får det vara nog, så ringde ivf kliniken och de satte oss i kön direkt. Så nu ska vi bli kallade inom tre månader. Känns skönt att finnas med på deras lista nu iaf. Vi hade ju tänkt vänta till januari med att ringa dem, men kändes plötsligt för långt bort, och det gick ju bra ändå som tur var.
Har äl om typ två dagar så ger inte upp på att lyckas själva ändå:) nu får vi se till att 2016 blir vårt år tjejer! Kram och god fortsättning på er!
Jag hoppas att de kommer att ställa oss i ivfkön nu. Har ställt in mig på det :)
Nej vad tråkigt att ni inte lyckades denna gång. Men vad bra att du ringde och att ni står i ivfkön, skönt att veta att ni snart kommer att få hjälp. Uppdatera hur det går vill gärna veta :)
Önskar dig god jul och god fortsättning!