• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • kealli78

Hej, vi har en nr 4 i tankarna, är 37 år gammal.

Börjar misströsta då jag inte blivit gravid än. Vi har bara försökt sen i juli och på försök nr 2 blev jag gravid, men ett tidigt mf i vecka 4+4. Det påverkade inte cykeln nämnvärt och nu är vi på försök nr 5 efter mf. Rosenrot denna månad, skadar ju inte att försöka äl denna vecka

• cesso

Hej kealli78. Det blir nr 4 för oss med (om det nu blir ngt...).

• cesso

Har världens värk i magen.. I äggstockarna... Svinont. Drar och sliter. Och öm ibrösten. Kanske har jag äl nu, senare än jag trodde.? Använder inga äl-tester, tempar inte, så gick på känslan när jag trodde jag hade äl.. På julafton. När jag har så här ont så vill jag iaf inte GÖRA barn... Just nu. Jösses...

• cesso

Salta katten- när har du bim? Med sista barnet hann jag testa negativt 3 ggr, varannan dag, innan det blev positivt. Det är inte kört

• saltakatten82
    cesso skrev 2015-12-28 19:16:31 följande:

Salta katten- när har du bim? Med sista barnet hann jag testa negativt 3 ggr, varannan dag, innan det blev positivt. Det är inte kört

Tyvärr mensen dök upp igår! ????
  • saltakatten82
    Millissons skrev 2015-12-28 12:58:17 följande:

Hoppas att den inte dyker upp! Bor i Sjöbo :)

Aha! Har du några barn sedan tidigare? Hur gammal e du?
  • Millissons
    saltakatten82 skrev 2015-12-29 15:28:44 följande:
    Rynkar på näsan  
  • cesso

Nu har värken i magen släppt och det känns som vanligt. Berodde nog på äl-hormonerna. Nu är det en dryg v till bim.... Väntan

• kealli78

Någon mer än jag som känner ganska omedelbart i anslutning till äl om det tagit sig eller inte? De gånger jag varit gravid har jag vetat det ett par dagar efter Äl. Sjukt. Men å andra sidan besparar jag en massa onödiga tester. Kanske hör ihop med att jag är extremt känslig för hormonomslag. (Har pmds)

Min äl är idag eller imorgon

• Millissons
    saltakatten82 skrev 2015-12-29 15:28:44 följande:
    Jag har inga egna barn men lever med sambons två barn. Är 31 år gammal :)
    Tycker jag missar det som skrivs här, ser inte vad som är nytt.. :) allt bra idag?
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?