• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Tedax
    Vildhallon: Stort grattis! {#emotions_dlg.flower} Håller tummarna för tredje gången gillt!
  • Vildhallon

Usch, jag är supernervös nu Rynkar på näsan Tog ett prov på sticka för att se om stegringen fortsätter men det ligger på samma nivå som igår vad jag kan se... Jag får ta ett nytt imorgon för att se om det fortsätter att stiga eller om det sjunker. Sjunker det så är det kört den här gången också.

Skönt att vara ledig nu ett par dagar... Men det kunde ju varit bättre väder tycker jag! Bara regn och mörkt ute. Får trösta mig med att om två månader så brukar det kännas som att våren börjar komma lite smått... Snart är det sommar igen! Glad

• MjölkChoklad
    Vildhallon skrev 2014-01-03 19:32:51 följande:
    Usch, jag är supernervös nu  Tog ett prov på sticka för att se om stegringen fortsätter men det ligger på samma nivå som igår vad jag kan se... Jag får ta ett nytt imorgon för att se om det fortsätter att stiga eller om det sjunker. Sjunker det så är det kört den här gången också. Skönt att vara ledig nu ett par dagar... Men det kunde ju varit bättre väder tycker jag! Bara regn och mörkt ute. Får trösta mig med att om två månader så brukar det kännas som att våren börjar komma lite smått... Snart är det sommar igen!

Förstår att du är nervös, men jag tror inte att det är någon fara. Håller tummarna för att det är starkare imorgon. Nu är det er tur! Jättetråkigt väder, kunde ju varit lite riktig vinter istället. Ser verkligen fram emot våren
  • Tedax
    Vildhallon skrev 2014-01-03 19:32:51 följande:
    Usch, jag är supernervös nu Rynkar på näsan Tog ett prov på sticka för att se om stegringen fortsätter men det ligger på samma nivå som igår vad jag kan se... Jag får ta ett nytt imorgon för att se om det fortsätter att stiga eller om det sjunker. Sjunker det så är det kört den här gången också.

Skönt att vara ledig nu ett par dagar... Men det kunde ju varit bättre väder tycker jag! Bara regn och mörkt ute. Får trösta mig med att om två månader så brukar det kännas som att våren börjar komma lite smått... Snart är det sommar igen! Glad
    Jag förstår att du är jättenervös, men det är ju så mycket som kan påverka testresultatet, tid mellan toabesök, hur mycket du druckit o.s.v. Dessutom är det väldigt tidigt i graviditeten ännu.

Hoppas att du får en fin stegring på testet i morgon!
  • kmor

Hej! Jag vill gärna vara med. Jag fyller 35 i vår och har en pojke på tre år. Han kom till på försök tre. Nu är vi inne på försök tre med tvåan, bim 19 jan. :)

• Mon bébé 81

Vad tiden sniglar fram just nu. Man går ju bara och väntar och känner efter hela tiden. Och om det inte har tagit sig så börjar en ny väntan, på ny väntan....gah! Nåväl, i slutändan kommer det ju ha varit väl värt all denna väntan Flört.

Den här helgen har jag massor av grejer inplanerade i alla fall, så då har man lite annat att tänka på.

• Mon bébé 81
    kmor skrev 2014-01-04 00:07:58 följande:
    Hej! Jag vill gärna vara med. Jag fyller 35 i vår och har en pojke på tre år. Han kom till på försök tre. Nu är vi inne på försök tre med tvåan, bim 19 jan. :)
    Välkommen! Glad
  • Vildhallon
    kmor skrev 2014-01-04 00:07:58 följande:

Välkommen kmor! Vad roligt! Jag lägger in dig i BIM-listan!
  • Vildhallon
    {#emotions_dlg.flower}  BIM {#emotions_dlg.flower}

Vildhallon          7/1
    Mon bébé 81   10/1
    Jenna0808       18/1
    kmor                 19/1
    MrsLowlife       25/1
    MjölkChoklad   29/1
    Tedax
    CorneliaVelvet
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?