• Vildhallon

Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?

Hej på er!

Jag är 35 år och vi börjar nu försöka med första barnet. Jag har BIM den 7 januari och väntan känns olidligt lång...

Någon som vill följas åt och dela tankar och annat på vägen mot ett efterlängtat Plus?

Kramar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-03-27 14:42
    Länk till fortsättningstråd för plussade!
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m72859242.html

• Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?
  • Aftonstjärna

Min spiral rök på onsdagen! Vet fortfarande inte när jag har äl/bim eftersom hormonspiralen tog bort mensen helt för mej. Nu är jag nästan rädd för att bli gravid trots att jag väntat så länge. Har mått riktigt dåligt båda gångerna jag varit gravid och eftersom jag idag är min egen chef och är tvungen att tjäna ihop till min egen lön varje månad är jag orolig över hur det ska gå... Tidigare har jag varit anställd och fått min lön trots att jag varit grön i ansiktet och pimplat läsk hela dagen...

Och hej Lantlollan!

• L1977

Hej! Får man lov att vara med här? Jag är 36år och har två barn sen tidigare. Jobbar på en sladdis, sambons första. Så nu är det full bebisverkstad här. Trolig bim 21/1

• Vildhallon
    L1977: Välkommen! Självklart får du vara med! Jag uppdaterar listan och lägger in ditt datum Glad
  • Vildhallon
    {#emotions_dlg.flower}  BIM {#emotions_dlg.flower}
    Mon bébé 81   10/1
    Jenna0808       18/1
    kmor                 19/1
    L1977               21/1
    MrsLowlife        25/1
    MjölkChoklad    29/1
    Lantlollan           2/2
  • L1977

Tack!

Jag har en undran oxo. Nu blir jag inte klok på detta med tester alltså. Cb dubbel visade inget igår. Fast gubbe idag. Ok så långt är jag med. Fick hem testlagrets test igår tänkte kolla med ett sådant oxo. Vad visar det? Inget?!? Nähä tänkte jag, rotade fram ett rosa cb oxo. O det visade en rund tom ring. Alltså ingen äl än. Vad ska man tro? Är cb dubbel inte att lita på då? Har äl redan varit? Lr vad händer? Någon som har råd att ge? Borde ha äl enl app imorgon på dag 15... Tillägger att det är samma morgonurin på samtliga test.

• joss82

äsch, nu är min mens mer oregelbunden än någonsin. Nu när jag vill ha så bra koll på min kropp som möjligt! Innan har den varierat mellan ca 29 och 24 dagar, men nu kom den plötsligt efter 25. Suck! Är det större risk att man har svårt att bli gravid om man har oregelbunden mens? Någon som vet?

• lill grodan

Lägg gärna till mig i listan också Skrattande. Jag har bim den 27/1. Och vi hoppas verkligen att det tar denna gång!
    Maken har till och med börjat att han sten koll på min äl, och tycker det är lika spännande varje morgon när jag testar med monitorn. Helt galet att man kan snöa in på något så fruktansvärt. Man har liksom bara bäbisar, bim och äl i skallen!

• Joss81

I

Vildhallon skrev 2014-01-10 08:19:31 följande:
    Lantlollan: Välkommen! Jag lägger till dig i vår lista!   BIM Mon bébé 81   10/1 Jenna0808       18/1 kmor                 19/1 MrsLowlife       25/1 MjölkChoklad   29/1 Lantlollan           2/2 Mon bébe 81: Hur går det? Mår du bättre?

Vildhallon skrev 2014-01-10 08:19:31 följande:
    Lantlollan: Välkommen! Jag lägger till dig i vår lista!   BIM Mon bébé 81   10/1 Jenna0808       18/1 kmor                 19/1 MrsLowlife       25/1 MjölkChoklad   29/1 Lantlollan           2/2 Mon bébe 81: Hur går det? Mår du bättre?

Hej hej! Jag har bim den 31 jan tror jag..
  • Joss81

Hej på er alla igen! Jag har inte varit inne på forumet på några dagar för jag åkte på en hemsk magsjuka med hög feber. Usch vilken start på nya året... Först en ovälkommen mens och sen magsjuka på det... Kunde inte varit sämre Men nu verkar det iallafall vara på bättringsväg. Tänk att bara för man vill något så fruktansvärt mkt, bli gravid, så ser man de där jäkla gravidmagarna ÖVERALLT!! I affären, på dagis, hemma på gatan, på jobbet... Och det absolut värsta som finns är när alla frågar: "Borde det inte vara dags för nummer två snart? Alice är ju REDAN 4 år" Om de bara visste hur mkt vi kämpar för att få nummer två...

• MjölkChoklad
    Joss81 skrev 2014-01-10 16:02:51 följande:
    Hej på er alla igen! Jag har inte varit inne på forumet på några dagar för jag åkte på en hemsk magsjuka med hög feber. Usch vilken start på nya året... Först en ovälkommen mens och sen magsjuka på det... Kunde inte varit sämre Men nu verkar det iallafall vara på bättringsväg. Tänk att bara för man vill något så fruktansvärt mkt, bli gravid, så ser man de där jäkla gravidmagarna ÖVERALLT!! I affären, på dagis, hemma på gatan, på jobbet... Och det absolut värsta som finns är när alla frågar: "Borde det inte vara dags för nummer två snart? Alice är ju REDAN 4 år" Om de bara visste hur mkt vi kämpar för att få nummer två...

Usch för magsjuka - skönt att du mår bättre! Men eller hur - plötsligt är det gravida överallt Ibland tänker folk sig verkligen inte för, jättejobbigt att få såna frågor
Svar på tråden Några/någon runt 35 år som vill följas åt på vägen mot ett plus?